افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرگزاری خبرنگاران- مرکز ملی مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان در آخرین گزارش خود گفت تعداد بیماران کرونایی در این کشور به 91 هزار 717 نفر افزایش یافته است.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فیروزآباد، مرکز ملی مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان در آخرین گزارش خود اظهار داشت تعداد بیماران کرونایی در این کشور به 91 هزار 717 نفر افزایش یافته است.

تاخت و تار کرونا در پاکستان همچنان ادامه دارد بطوری که افزایش موارد مرگ و میر کرونایی طی روز های اخیر دولت را به اعمال مجدد محدودیت ها در بسیاری از شهر های قرمز کرونایی نموده است.

بر اساس این گزارش در شبانه روز گذشته 88 بیمار کرونایی دیگر در پاکستان جان باختند و تعداد جان باختگان کرونا در یک هفته گذشته در این کشور به 548 نفر افزایش یافت.

این فرایند باعث شده است تا در 24 شهر پاکستان از جمله مرکز پاکستان از روز گذشته محدودیت های کرونایی نظیر قرنطینه هوشمند منطقه ها آلوده و منع تردد بین شهری اعمال گردد.

بر اساس اعلام مرکز ملی مدیریت مبارزه با کرونا پاکستان مجموع بیماران کرونایی در این کشور هم با شناسایی 3480 مبتلای تازه به یک میلیون و 201 هزار و 367 نفر رسید.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت پاکستان 90 درصد مبتلایان به کرونا در این کشور بهبود یافته و تا به امروز بیش از 67 میلیون نفر در این کشور واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید