بعضی بودجه را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل نموده اند

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرگزاری خبرنگاران- رییس دفتر رییس جمهور گفت: بیش از اینکه درباره بودجه یک نگاه حرفه ای و کارشناسی گردد بیشتر یک ابزاری برای تبلیغات، زدن دولت و حمله به آن شده است. بعضی هم آن را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل نموده اند.

بعضی بودجه را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل نموده اند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فیروزآباد، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع وبلاگ فیروزآباد با اشاره به نقدها مطرح شده درباره بودجه سال 1400 اظهار کرد: بیش از اینکه درباره بودجه یک نگاه حرفه ای و کارشناسی گردد بیشتر یک ابزاری برای تبلیغات، زدن دولت و حمله به آن شده است. بعضی هم آن را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل نموده اند. بیش از 40 سال است که دولت های مختلف به مجالس مختلف بودجه می دهند و همواره یک فرایندی داشته که در کمیسیون تلفیق آنالیز ها با سازمان برنامه و بودجه انجام می شده است و فرایند جمع بندی ها اعلام می شده است.

وی اضافه کرد: این اولین بار است که ما یک بودجه را به مجلس ارائه می دهیم و همه نمایندگان مجلس و حتی رییس درباره آن مصاحبه و تبلیغ می نمایند. همه وزرا که در کمیسیون تلفیق شرکت می نمایند و جلساتی هم که با خود رییس جمهوری و سران قوا بوده است و حرف ها را هم که زده اند. پس اینکه می آیند اینگونه پرخاش می نمایند و انتقاد می نمایند و مسائلی مطرح می نمایند که خود در عمل علیه آن رفتار می نمایند برای چیست؟

منبع: خبرگزاری آریا

به "بعضی بودجه را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی بودجه را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید