تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

به گزارش وبلاگ فیروزآباد به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نادر صابری وند ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه رقابت در فضای محبت آمیز و مناسب می تواند به ارایه خدمات مطلوب در جامعه منجر گردد، گفت: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی از سوی رگولاتوری است و باید برای اجرای درست مصوبات ارتباط خوبی با این نهاد و FCPها وجود داشته باشد تا توجیه وتفسیری دقیقی از مصوبات حاصل گردد .

تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

وی با اشاره به برگزاری نشست راهکارهای هم افزایی فعالان حوزه خدمات ثابت توسط شرکت مخابرات ایران در اسفند 1399 توضیح داد : این همایش با حضورشرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت(FCPها)در فضایی صمیمی و علمی، راهکارهای تخصصی این حوزه را مورد آنالیز نهاده شد و بهترین روش همکاری را برای رقم زدن شرایط برد- برد در عرصه گسترده ارتباطات ثابت مورد مفاهمه قرار دادند .

وی کوشش برای منطقی کردن تعرفه ها و تعامل بیشتر با FCPها را از جمله فعالیت های این معاونت در سال جدید مطرح نمود و گفت : با توجه به اینکه شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت عموما از بستر های مخابراتی برای ارایه خدمات استفاده می نمایند، همکاری و تعامل با این شرکت ها برای ارایه خدمات به مردم لازم است .

صابری وند با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران توضیح داد :در آنالیز مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید ،فرصت ، قوت و ضعف مشخص می گردد که با تجریه و تحلیل آنها و آنالیز توسط حوزه های مربوطه ،حسن استفاده از آنها صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه رگولاتوری مواردی که با پروانه مخابرات مغایرت داشته باشد به صورت جرایم مشخص می نماید اظهارداشت : معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با همکاری مناطق مخابراتی مستندات لزم برای توجیه و تفسیر ارایه می نماید تا جرایم به حداقل کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید