لوگوی جدید شیائومی معرفی گردید؛ همان طرح قبلی ولی با گوشه های گرد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، شرکت های فناوری به خودنمایی علاقه زیادی دارند و شیائومی هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت در کنار معرفی گوشی تاشوی می میکس فولد، از لوگوی جدید خود هم رونمایی کرد و بیش از 20 دقیقه صرف ارائه توضیحات برای این لوگو شد.

لوگوی جدید شیائومی معرفی گردید؛ همان طرح قبلی ولی با گوشه های گرد

البته مدیرعامل شیائومی در این مراسم گفت که آن ها فقط گوشه های لوگوی قبلی را گرد ننموده اند بلکه روحیه داخلی و ذهنیت برند هم تغییر پیدا نموده است. این شرکت در ادامه اعلام کرد که لوگوی جدید را می توان با استفاده از معادلات ریاضی توصیف کرد (که البته برای بیشتر اشکال می توان چنین کاری را انجام داد) و آن ها زمان زیادی را برای انتخاب لوگوی مناسب صرف نموده اند. فرایند تغییر برند شیائومی از سال 2017 شروع شده است.

در ادامه می توانید انواع شکل هایی که آن ها برای ظاهر جدید لوگو در نظر گرفته اند را مشاهده کنید و در نهایت مورد N:3 انتخاب شده است. البته تشخیص تفاوت بین این طرح ها کار چندان ساده ای نیست. اگرچه این لوگوی جدید از طرف کاربران زیادی به سخره گرفته شده، اما چنین کاری در بین شرکت های عظیم به خصوص شرکت های فناوری چندان هم بی سابقه نیست. بسیاری از شرکت های عظیم حوزه فناوری، زمان زیاد را صرف ارائه توضیحات برای تغییرات ظاهری کوچک می نمایند که البته اپل به عنوان شروعگر این فرایند، ید طولایی در این زمینه دارد.

طبق گفته های مدیرعامل شیائومی، لوگوی جدید تنها بخشی از بازنگری هویت برند این شرکت است که تحت نظارت طراح مشهور ژاپنی به نام کنیا هارا انجام شده است. روی هم رفته شیائومی با این لوگو خواسته برند چابک تری را در معرض نمایش قرار دهد که باید ببینیم این تغییر در هویت برند چه معنایی برای محصولات این شرکت دارد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "لوگوی جدید شیائومی معرفی گردید؛ همان طرح قبلی ولی با گوشه های گرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی جدید شیائومی معرفی گردید؛ همان طرح قبلی ولی با گوشه های گرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید