ارائه خدمات دفاتر مسافرتی با عقد قرارداد سازمان میراث فرهنگی مقدور است

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، اداره کل نظارت و ارزیابی دفاتر خدمات مسافرتی معاونت گردشگری در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد دفاتر خدمات مسافرتی موظف به عقد قرارداد تایید شده سازمان میراث فرهنگی با مسافران هستند.

ارائه خدمات دفاتر مسافرتی با عقد قرارداد سازمان میراث فرهنگی مقدور است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس ابلاغ ها و اطلاع رسانی های مکرر، همه دفاتر و شرکت ها موظف به عقد قرارداد اعلامی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند. که در آن قراردادها تمام خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران از جمله تاریخ رفت و برگشت و بعلاوه ساعت اعزام درج شده است.

لذا دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری موظف به انجام تعهدات خود در قالب قرداد مذکور هستند و در صورتی که هرگونه تغییر غیر ارادی در برنامه سفر به وجود آید؛ دفتر موظف به اطلاع رسانی مناسب به مسافران و گردشگران است و اقدام به سفر یا عدم ادامه سفر در اختیار مسافر است.

در ضمن این اداره کل طی چندین مرحله منشور حقوق مسافر را به تمام دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که غالب موارد آن در خصوص حقوق مکتسبه مسافران و گردشگران است، اعلان و ابلاغ نموده است.

در این خصوص بخشی از اداره کل را برای دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی از دفاتر اختصاص داده است.

در صورتی که هر گونه تخلفی در این حوزه به اداره کل نظارت دفاتر خدمات مسافرتی ارسال گردد؛ طبق قوانین و مقررات رسیدگی خواهد شد.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "ارائه خدمات دفاتر مسافرتی با عقد قرارداد سازمان میراث فرهنگی مقدور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات دفاتر مسافرتی با عقد قرارداد سازمان میراث فرهنگی مقدور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید