از کری بازیکنان استقلال برای پرسپولیسی ها تا کنایه مهدوی کیا و کنعانی زادگان به آبی ها؛ پلی آف آسیا، متخصص، نکشی ما را!

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرگزاری خبرنگاران- تعدادی از بازیکنان استقلال شکست پرسپولیس برابر اولسان را دست مایه ای کردند تا برای رقیب سنتی خود کری بخوانند.

از کری بازیکنان استقلال برای پرسپولیسی ها تا کنایه مهدوی کیا و کنعانی زادگان به آبی ها؛ پلی آف آسیا، متخصص، نکشی ما را!

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، بازیکنان استقلال بعد از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای رقیب سنتی خود کری خواندند. حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری طرفداران این تیم برای استقلال چند روز قبل از بازی فضای ملتهبی را بین طرفداران دو تیم ایجاد نموده بود. با این حال شکست دو بر یک پرسپولیس برابر اولسان این بار دستمایه ای شد تا طرفداران استقلال برای رقیب سنتی خود کری بخوانند. اما این تمام ماجرا نیست چرا که بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، احمد موسوی و هروویه میلیچ هم با انتشار استوری هایی با کلید واژه اصالت کوشش کردند روی زخم طرفداران تیم رقیب نمک بپاشند.

تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای رفت و با حساب 2-1 باخت. پس از شکست سرخپوشان ایران، حواشی زیادی مطرح شد و بعضی اعضای سابق و فعلی تیم استقلال با انتشار استوری ها و پستی های اینستاگرامی، به پرسپولیس طعنه زدند. اکنون کنعانی زادگان با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشته است:

صدای کفتارها نشان میدهد شیری زمین خورده

ما آبروی ایرانیم تو فرهنگ پرسپولیسی جماعت وطن فروشی نیست ماپرسپولیسیم بلند خواهیم شد برای شروعی دوباره ما هنوز هم در آسیا هستیم میگیری که چی میگم، پلی آف آسیا، غول آسیا، نکشیمون، متخصص❤️❤️❤️❤️❤️❤️منبع: خبرگزاری آریا

به "از کری بازیکنان استقلال برای پرسپولیسی ها تا کنایه مهدوی کیا و کنعانی زادگان به آبی ها؛ پلی آف آسیا، متخصص، نکشی ما را!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کری بازیکنان استقلال برای پرسپولیسی ها تا کنایه مهدوی کیا و کنعانی زادگان به آبی ها؛ پلی آف آسیا، متخصص، نکشی ما را!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید