از بچگی ساپینتو را میشناسم و عاشقش هستم اما دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد ، استقلال قدر این مربی را نمی داند

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، مهاجم سابق پرسپولیس در مورد دربی تهران و قهرمان لیگ برتر صحبت های جالبی انجام داد.

از بچگی ساپینتو را میشناسم و عاشقش هستم اما دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد ، استقلال قدر این مربی را نمی داند

به گزارش وبلاگ فیروزآباد امروز عکسی از پدل بازی کردن ریکادرو ساپینتو سرمربی پیروز استقلال در کنار مجتبی جباری، امین منوچهری و اشپیتیم آرفی منتشر شد که در نوع خودش جالب بود. سرمربی آبی ها که این هفته باید تیمش را به مصاف پرسپولیس بفرستد، علاقه زیادی به ورزش دارد و پدل بازی کردن هم یکی از تفریحات این مربی محبوب به شمار میرود. به بهانه همین موضوع خبر ورزشی با آرفی مهاجم سابق پرسپولیس گفت وگویی انجام داده که در زیر می خوانید.

آرفی که سال هاست در ایران زندگی می نماید و فارسی را هم به خوبی حرف می زند، در خصوص بازی کردن با سرمربی استقلال گفت: ریکاردو انسان فوق العاده ای است و من واقعا عاشقش هستم. ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و خیلی وقت ها یکدیگر را می بینیم. من از بچگی او را می شناسم و می دانم چه فوتبالیست بزرگی بوده و به همین علت، خیلی خوشحالم که الان ارتباط نزدیکی با او دارم. شما فکر کنید بزرگانی مثل رونالدو و فیگو به طور مرتب با او در ارتباط هستند. مثلا فیگو همواره به ریکاردو پیغام می دهد. این نشان دهنده این است که ساپینتو فرد بزرگی در پرتغال و جهان به شمار میرود و جایگاه ویژه ای دارد.

ما به ورزش پدل خیلی علاقه داریم و معمولا در هفته چند بار با هم بازی می کنیم. من و ریکاردو با هم بودیم و توانستیم تیم منوچهری و جباری را هم ببریم. ساپینتو واقعا دوست داشتنی و خوش قلب است؛ او به معنای واقعی یک انسان است. خوشحالم دوستی مثل او دارم و به رفاقت با ریکاردو افتخار می کنم.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص تقابل هفته آینده تیم محبوبش با ساپینتو هم گفت: خب همه می دانند که من پرسپولیسی هستم و این موضوع ربطی به دوستی من و ساپینتو ندارد. دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد و در نهایت هم قهرمان گردد. نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم، ولی دلم می خواهد پرسپولیس دربی را ببرد. ساپینتو در استقلال فوق العاده کار نموده و با وجود دریافتی کم و مسائل مدیریتی زیادی که وجود داشت، پیروز شد تیمی قدرتمند بسازد و مدعی قهرمانی باشد. با این حال قدر ریکاردو را نمی دانند و فکر می کنم در این مدت خیلی اذیت شده است.

آرفی در سرانجام در خصوص قهرمان این فصل لیگ برتر هم گفت: سپاهان دست بالاتر را دارد و اگر بازی هایش را ببرد، حتما قهرمان خواهد شد. تساوی در دربی هم کاملا به سود این تیم خواهد بود. اگر دربی برنده داشته باشد (که امیدوارم پرسپولیس بازی را ببرد) فشار بیشتری روی سپاهان وارد خواهد شد و تیم برنده دربی هم با روحیه بهتری به کار ادامه خواهد داد. واقعا پیش بینی تیم قهرمان سخت است ولی امیدوارم پرسپولیس در سرانجام جام را بالای سر ببرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "از بچگی ساپینتو را میشناسم و عاشقش هستم اما دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد ، استقلال قدر این مربی را نمی داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بچگی ساپینتو را میشناسم و عاشقش هستم اما دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد ، استقلال قدر این مربی را نمی داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید