اعلام زمان انتخابات سراسری مالزی از سوی نخست وزیر این کشور

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرنگاران : نخست وزیر مالزی امروز (شنبه) گفت، کشورش زمانی که همه گیری کروناویروس جدید به سرانجام برسد یک انتخابات سراسری برگزار خواهد نمود.

اعلام زمان انتخابات سراسری مالزی از سوی نخست وزیر این کشور

به گزارش وبلاگ فیروزآباد به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز بیان کرد، محی الدین یاسین، نخست وزیر مالزی این اظهار نظر را بعد از کسب حمایت مجلس از بودجه ارائه شده از سوی دولتش بیان کرد.

مجلس مالزی روز پنجشنبه لایحه مربوط به بودجه این کشور را که حاوی بزرگترین بودجه درخواست شده تا کنون بود، با رای گیری شفاهی تصویب کرد. این اتفاق در پی چند هفته تهدیدهای مخالفان و بعضی از همپیمانان محی الدین برای از جهت خارج کردن برنامه بودجه ای دولت برای سال 2021 که می توانست به یک بحران منتهی گردد افتاد.

محی الدین در یک سخنرانی خطاب به نشست عمومی سالانه حزبش موسوم به برساتو که به صورت مجازی برگزار گردید گفت: اگر خدا بخواهد زمانی که کووید 19 تمام گردد ما یک انتخابات سراسری برگزار خواهیم کرد.

او اظهار کرد: ما حکم را به مردم برخواهیم گرداند و می گذاریم آنها تصمیم بگیرند که چه دولتی می خواهند.

دولت محی الدین یاسین که هشت ماه است مشغول به کار است، اکثریتش با دو کرسی را در مجلس حفظ نموده و توانسته جلوی به چالش کشیدن رهبری از سوی انور ابراهیم رهبر مخالفان را دفع نموده و مخالفتهای فزاینده در داخل بزرگترین بلوک در ائتلافش (UMNO) را مهار کند.

منبع: اقتصادنیوز

به "اعلام زمان انتخابات سراسری مالزی از سوی نخست وزیر این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان انتخابات سراسری مالزی از سوی نخست وزیر این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید