اقتدار کاراته ایران در آسیا را ثابت کنیم، تیم اول راهی قزقستان گردد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، محمدعلی مردانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: متأسفانه کرونا شرایطی را برای تیم ملی به وجود آورد که پس از سالیان زیاد حضور در رقابت ها و کسب سه دوره قهرمانی دنیا ملی پوشان نتوانستند در این دوره شرکت نمایند و جای قهرمان در مسابقات خالی بود. با توجه به اینکه ملی پوشان حدود پنج ماه در اردو حضور داشته اند و کرونا باعث لغو اعزام شد، به نظرم برترین تصمیم اعزام تیم اصلی به مسابقات قهرمانی آسیاست.

اقتدار کاراته ایران در آسیا را ثابت کنیم، تیم اول راهی قزقستان گردد

عضو کمیته فنی تاکید نمود: برای کاراته ایران گذشته از حضور در میادین بین المللی، کسب مدال حائز اهمیت است. پیش از این، کمیته فنی مصوب نموده بود که نفرات اول رقابت های انتخابی، راهی مسابقات قهرمانی دنیا شوند و نفرات دوم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

وی ادامه داد: هر چند در این مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده است اما با توجه به مشکلِ پیش آمده و لغو اعزام به مسابقات دنیای، مصوبه قبلی را به دو علت نباید اجرایی کرد زیرا دچار خسران می شویم. علت نخست، تیمی که چندین ماه در اردو حضور داشته و هزینه های زیادی برای آن صورت گرفته هدر می رفت. علت دوم نیز این بود که کسب مدال برایمان مهم است و غیبت در مسابقات قهرمانی دنیا خودش را بیشتر نشان می داد به همین علت باید اقتدارمان را در آسیا نشان دهیم.

مردانی در خاتمه یادآور شد: شاید تیمی که قرار بود به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردد پذیرش این موضوع برایش سخت باشد اما فدراسیون می تواند در نخستین کاراته وان پیش رو این تیم را اعزام کند. ما در گفت و گو با رئیس فدراسیون این پیشنهاد را نیز به طباطبایی ارائه کردیم. در مجموع به نظرم در حال حاضر برترین تصمیم این است که تیم نخست به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقتدار کاراته ایران در آسیا را ثابت کنیم، تیم اول راهی قزقستان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتدار کاراته ایران در آسیا را ثابت کنیم، تیم اول راهی قزقستان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید