این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، وقتی به خرید می روید، در فروشگاه های مختلف و مغازه ها؛ زمانی که با خانواده به سرگرمی می روید، در رستوران ها یا سالن های بازی و فراغت؛ و در محل کار به وفور با این جمله روبرو شده اید! اما آیا تا به حال به ضرورت یا تاثیر وجود دوربین مداربسته در اماکن مختلف اندیشیده اید؟!

این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، بنابر اعلام دوربین مارکت، در این مقاله قصد داریم درباره تاثیرات مختلفی که دوربین های مداربسته در ایجاد امنیت به این اماکن می دهند با شما صحبت کنیم.

دوربین مدار بسته به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی های ما تبدیل شده است؛ به طوری که هرجا می روید، حتی اگر خود دوربین را نبینید، حتما با تابلوی این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است روبرو شده اید. اما آیا تا به حال فکر نموده اید که این جمله چه تاثیراتی می تواند داشته باشد؟

مثلا در فکر دزدان، این جمله می تواند تاثیر سوء بگذارد، بدین صورت که اگر دزدی به قصد دزدی از محصولات یا وسایل، وارد یک مکان شده باشد، در برخورد اولیه با این جمله به جستجوی دوربین با نگاه خود می پردازد. مثبت تر که نگاه کنیم، دزد با دیدن دوربین مدار بسته در مکان، از سرقت خود منصرف می گردد، اما از نگاه منفی کاربران، از کارانداختن دوربین مداربسته به وسیله دزد، ساده ترین کاری است که او می تواند انجام دهد.

یا بیایید از نگاه مغازه داران وجود دوربین مدار بسته در مغازه یا فروشگاه را آنالیز کنیم. همه مغازه داران به خوبی می دانند که وجود دوربین مداربسته امنیت فوق العاده ای را به مغازه آنان اضافه می نماید. ثبت و ضبط تصاویر در هنگام تردد مشتریان مختلف به مغازه و زیر نظر داشتن آن ها، ساده ترین کاری است که دوربین مدار بسته برای مغازه ها و فروشگاه ها انجام می دهد.

(این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد!)

نگاهی به کاربردهای مختلف دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته کاربردهای مختلفی را در برمی گیرند. همانطور که گفتیم نظارت بر محیط و زیر نظر داشتن تردد ها، به همراه ثبت و ضبط آن ها، شاخص ترین کاربرد دوربین های مدار بسته در اذهان است. با به کار گیری تکنولوژی های متعدد و به روز در ساختار دوربین های مدار بسته، کارنمودهای بهتری هم به آن ها اضافه شده است. قابلیت های شناسایی در سنسور هایی که در دوربین مدار بسته تعبیه می شوند، برای پیگیری های پس از وقوع حادثه، بسیار کاربردی و منحصر به فرد هستند.

استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه، علاوه بر این که می تواند تصاویر و ویدیوهای ضبطی را در اختیار شما قرار می دهد، امکان ارتباط آنلاین را هم برای شما مقدور می سازد. با اتصال دوربین به مودم و تلفن همراه، می توانید تصاویر محیط را به صورت لایو روی اپلیکیشن های مخصوصی در موبایل خود دیدن کنید و هر لحظه از اتفاقات آن مکان مطلع شوید!

این کاربرد دوربین مداربسته برای زمانی که مدیران سازمان ها بخواهند نحوه کار کارمندان و بازدهی آن ها را رصد نمایند، بسیار یاری نماینده خواهد بود.

اتصال و نصب دوربین مداربسته به همراه یک دزدگیر در یک مکان، می تواند از وقوع بسیاری از جرائم قضائی هم جلوگیری کند. دوربین با ثبت وقایع محیط و دزدگیر با ایجاد آژیر و فعالسازی سنسورهای محیطی خود، دزدان را از اماکن دور نموده و امنیت را به جان و مال انسان ها بر می گرداند.

برای نصب دوربین مداربسته در یک مکان باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

نقطه ای که می خواهیم دوربین مدار بسته را در آن نصب کنیم، به میزان کارنمودهای دوربین برای ما حائز اهمیت است؛ چرا که اگر فرضا دوربین را در نقطه کور مکان نصب کنیم، به تصاویر مفیدی از آن دسترسی نخواهیم داشت و نهایتا تصاویر و ویدیوهای دوربین مداربسته کاربرد خاصی برای ما نخواهند داشت.

در نتیجه بهتر است دوربین را در جایی از محیط نصب کنیم که بیشترین دید را نسبت به فضا داشته باشد، به طوری که رفت و آمدها و ترددهای مختلف را زیر نظر بگیرد و دوربین، تصاویر نقاط حساس محیط را هم در بر داشته باشد.

با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته بی سیم، نصب و راه اندازی این نسل از دوربین ها احتیاج به سیم کشی و کابل نداشته و در نتیجه نصب راحت تری خواهند داشت. از جمله معروف ترین دوربین های مدار بسته بیسیم می توان به دوربین های بیبی کم شیائومی اشاره نمود. دوربین های بیبی کم را به راحتی می توانید در هر جای محیط و فضای داخلی خود قرار دهید و با آن نقطه مورد نظر خود را از راه دور و نزدیک مشاهده نمایید!

این دوربین ها برای نظارت و مراقبت از راه دور از بچه ها و سالمندان پیشنهاد بسیار مناسبی هستند و تمامی امکانات مورد احتیاج برای این مهم را در اختیار شما قرار می دهند.

اگر شما هم پس از خواندن این مقاله به فکر خرید دوربین مدار بسته و افزایش امنیت اماکن خود افتاده اید، فرصت را از دست ندهید و همین الان اقدام کنید! اما به یاد داشته باشید که مهم ترین قدم برای خرید هر کالایی، افزایش اطلاعات و آشنایی بیشتر با آن کالا است. لذا برای مطالعات بیشتر و تخصصی در زمینه دوربین مدار بسته و خرید آن، می توانید به مقالات و فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت به نشانی اینترنتی https://www.doorbinmarket.com مراجعه نمایید!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید