از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می دانیم؟

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، احتمال بروز نقص و خراب شدن دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی، یکی از آن اتفاقاتی است که برای هر کاربری ممکن است رخ دهد. در چنین لحظاتی، پیدا کردن یک مرکز معتبر و رسمی، به چالش اصلی بسیاری از کاربران تبدیل می گردد.

از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می دانیم؟

واقعیت این است که دستگاه هایی مثل موبایل، تبلت، تلویزیون های هوشمند، لوازم خانگی و… در دسته لوازم حساس و پیچیده ای قرار دارند که مراجعه به مراکز غیرمعتبر و نامطمئن می تواند آسیب های بیشتری را به دستگاه وارد کند. برای همین است که کاربران این دستگاه ها در زمان بروز نقص و خرابی، بیشترین حساسیت را به خرج می دهند تا برترین مرکز با مجرب ترین تکنسین ها و پیشرفته ترین تجهیزات را پیدا نمایند.

برای کاربران سامسونگ، این چالش به یاری توسعه خدمات بخش پشتیبانی این شرکت در ایران و حضور مراکز معتبر و رسمی به طور کامل حل شده است. بخش پشتیبانی مشتریان سامسونگ با اولویت قرار دادن نگرانی ها و چالش های اصلی کاربران خود، فرآیندی را طراحی نموده که در آن، خرید محصول تنها بخش ابتدایی است و پس از آن با ارائه خدمات پس از فروش و ارتباط مستمر با کاربران ادامه می یابد.

اگر یکی از محصولات سامسونگ شما نقصی را پیدا کند و تجربه کاربری شما دچار آسیب شود، چه اقداماتی انجام می دهید؟

پشتیبانی حضوری

مراکز پشتیبانی سامسونگ، به عنوان نماینده رسمی شرکت سامسونگ در ایران، به تمامی نگرانی های شما در صورت بروز چنین شرایطی پاسخ می دهد و شما را از مراجعه به مراکز متفرقه بی احتیاج می نماید.

مراکز پشتیبانی مشتریان سامسونگ در ایران، مطابق با استانداردهای شرکت سامسونگ در تمامی دنیا طراحی شده و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

اگر دستگاه شما احتیاج به تعمیر دارد یا حتی اگر فقط بخواهید از مشاوره و هدایت متخصصین سامسونگ بهره مند شوید، بیش از 70 مرکز خدمات مجاز پس از فروش سامسونگ در سراسر ایران در کنار شما خواهند بود. متخصصین سامسونگ دوره های تخصصی آموزشی را پشت سر گذاشته اند. خدمات این شعب، شامل ارائه کلیه خدمات سخت افزار و نرم افزار، مشاوره و پشتیبانی فنی تمامی کاربران می شود.

مهم ترین ویژگی های مرکز پشتیبانی مشتریان سامسونگ به اختصار عبارت اند از:

  • تمامی کارشناسان و تعمیرکاران، تحت استانداردهای یکپارچه سامسونگ آموزش دیده اند.
  • با استفاده از سیستم یکپارچه IQC تمامی مسائل دستگاه شما به صورت اتوماتیک، معین خواهد شد.
  • بعد از تعویض صفحه نمایش ، با امکان دستگاه کالیبریشن اثر انگشت وکالیبریشن ضد آب، دستگاه شما مشابه لحظه خرید خواهد بود.
  • شما با امکان به روزرسانی سیستم عامل موبایل یا تبلت تان همواره از به روزترین نسخه نرم افزاری بهره مند می شوید.
  • تمامی دستگاه های موجود در این مراکز تحت استاندارد سامسونگ دنیای و کالیبره شده هستند.
  • رفتار و برخود مسئولان پذیرش و افراد مراکز برای شما یک تجربه کاربری متمایز را ایجاد خواهد نمود.

در صورتی که شما قصد مراجعه به یکی از این مراکز را دارید، برای یافتن نزدیکترین مرکز پشتیبانی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به صفحه ویژه بخش پشتیبانی سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/iran/support مراجعه کنید.
  • در بخش اطلاعات تماس بر روی گزینه پشتیبانی حضوری کلیک کنید.
  • دسته محصول را از گزینه های فوق (دستگاه تلفن همراه، لوازم خانگی و غیره) انتخاب کنید.
  • شهر، شهرستان یا کد پستی خود را وارد نمایید.
  • در صورت عدم نمایش نتیجه، لطفاً شعاع جستجو را (10 کیلومتر، 30 کیلومتر و غیره) افزایش دهید.

ما به کاربرانی که به هر دلیلی، امکان مراجعه حضوری به این مراکز را ندارد هم فکر نموده ایم. این دسته از خدمات برای استفاده غیرحضوری مخاطبین سامسونگ پیش بینی شده است.

مرکز تماس سامسونگ

کاربران گوشی های همراه سامسونگ این امکان را دارند تا همه روزه در هر ساعت از شبانه روز به وسیله تماس با شماره 42132-021 مشکل یا درخواست خود را با کارشناسان مرکز تماس سامسونگ در میان گذاشته و پاسخ سوالات و هدایت های خود را دریافت نمایند.

خدمات آنلاین

  • چت زنده : سامسونگ افتخار دارد تا به وسیله سرویس چت زنده پشتیبانی بهتری در خصوص محصولات ارائه دهد. شما با اتصال به چت زنده پشتیبانی مشتریان سامسونگ ایران، علاوه بر ارتباط 24 ساعته در تمامی طول روزهای هفته با کارشناسان شرکت، می توانید از شرایط تعمیرات وسیله خود به شکل لحظه ای آگاه شوید.
  • پشتیبانی از راه دور: یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ درایران، ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان Smart Tutor است. با بهره گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل به وسیله اینترنت به گوشی کاربران متصل می شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می توانند مسائل نرم افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف نمایند.

در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون احتیاج به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر به وسیله اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار نموده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی و تبلت او وصل شده و ایراد نرم افزاری دستگاه را برطرف می نماید. برای استفاده از این خدمات، می بایست اپلیکیشن Smart Tutor دانلود و نصب شود و اتصال به کارشناسان فنی با هدایت آنها انجام خواهد شد.

  • Samsung Members : به یاری اپلیکیشن Samsung Members گوشی خود می توانید سوالات و مسائل خود را مطرح کنید. در این بخش تا به امروز به طور میانگین، ماهانه به بیش از 12 هزار سوال پاسخ داده می شود.
  • ارسال ایمیل: شما به وسیله ارسال ایمیل، می توانید هدایت های فنی و کلی مختص هر دستگاه را از کارشناسان مربوطه دریافت کنید.
  • بخش اخبار و اعلانات در سایت : به وسیله بخش اعلانات و اخبار در سایت، می توانید اطلاعات مفید بسیاری را پیرامون نحوه کار با هر دستگاه، مسائل احتمالی و راهکار های پیشنهادی در هنگام بروز مشکل را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می توانید با شماره تلفن 42132-021 تماس گرفته و یا به سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می دانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید