بیانیه فدراسیون تکواندو و محکومیت هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، فدراسیون تکواندو هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

بیانیه فدراسیون تکواندو و محکومیت هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)

به گزارش وبلاگ فیروزآباد و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، متن این بیانیه به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین

اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس سراج منیر، امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد امین (ص) دل وجدان های بیدار و انسان های آزاده را جریحه دار و پرخون کرد. اهانت به پیامبر اعظم (ص) این عصاره اخلاق، خوبی ها و فضایل، اهانت به همه ارزش های انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام (ع) و انسان های پاک است.

این اهانت برنامه ریزی شده در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است. انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت گردانندگان و حامیان این نشریه از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است.

خانواده عظیم تکواندو کشور ضمن محکوم کردن اقدام اخیر نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو، اعلام می نماید این حرکات و رفتارهای غیرانسانی و ضداخلاقی نه تنها باعث اتحاد و انسجام و یکپارچگی بیشتر دنیا اسلام علیه تمامیت کفر و شرک و نفاق خواهد شد، بلکه موجب می گردد مردم آزاده دنیا از دیگر ادیان نیز به اسلام و مسلمانان نزدیک تر شوند و بخش مهمی از جبهه مقاومت و ضداستکباری برخاسته از دل اسلام ناب را در کشورهای خود تشکیل دهند و قطعا مسلمانان و عظیمان دنیا اسلام هرگز این دشمنی های سران کشورهای غربی را فراموش نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانیه فدراسیون تکواندو و محکومیت هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه فدراسیون تکواندو و محکومیت هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید