تخفیف 40 درصدی هتل ها برای تهران در نوروز

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، رییس اتحادیه هتل داران تهران از ثبات قیمت هتل ها برای ایام نوروز اطلاع داد و گفت: بعضی هتل ها در استان هایی که با توریست زیاد روبرو هستند، در آستانه عید نوروز نیمی از ظرفیت شان رزرو شده و نیم دیگر ظرفیت هنوز خالی است.

تخفیف 40 درصدی هتل ها برای تهران در نوروز

محمدعلی فرخ مهر، با بیان اینکه در دولت تازه بنا بود امور قیمت گذاری به بخش خصوصی واگذار گردد، گفت:

در حال حاضر سازمان میراث فرهنگی در قیمت گذاری هتل ها تصمیم گیری می نماید، در صورتیکه اتحادیه باید در این زمینه وارد گردد.

وی با اشاره به اینکه نرخ ها به صورت تکلیفی از سوی سازمان میراث فرهنگی و توریستی اعلام می گردد، اضافه کرد:

تشکل ها باید به این موضوع وارد شوند. در همه جای جهان نرخ گذاری بر اساس عرضه و تقاضا صورت می گیرد و در زمان های افزایش تقاضا و غیر از آن، نرخ گذاری باید متفاوت باشد.

رییس اتحادیه هتل داران تهران بعلاوه درباره قیمت هتل ها در ایام عید نیز گفت:

تا جایی که بنده اطلاع دارم امسال در قیمت هتل ها در استان های پرتقاضا مثل خراسان رضوی، اصفهان، گیلان و مازندران تغییری نخواهیم داشت و بعضی هتل ها در استان هایی که با توریست زیاد روبرو هستند، در آستانه عید نوروز همچنان با 50 درصد ظرفیت خود کار می نمایند و فعلا 50 درصد ظرفیت هتل ها برای نوروز رزرو نشده است.

وی در عین حال با بیان اینکه آموزش و پرورش در ایام نوروز با توجه به بالارفتن اندازه تقاضا اقدام به اجاره کلاس های مدارس به فرهنگیان می نماید، گفت:

آموزش و پرورش کلاس ها را در امسال علاوه بر فرهنگیان به دیگر مشاغل و حتی مشاغل آزاد نیز براساس نرخ گذاری های متفاوت اجاره می دهند. در ایام نوروز فضاهایی به وسیله آموزش و پرورش برای چادر زدن به توریستان اجاره داده می گردد که آن هم نرخ های متفاوتی دارد و بعضی خانه های استیجاری و ویلاها نیز به وسیله املاک اجاره داده می شوند.

رییس اتحادیه هتل داران تهران در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در کشور ما هتل داری مفهوم واقعی ندارد، تاکید نمود:

ما در حال حذف شدن هستیم و اتحادیه ما که 50 نفر نیروی انسانی داشت، قرار است 45 نفر را تعدیل و با پنج نفر فعالیت کند.

وی درباره نرخ هتل ها در تهران نیز گفت:

از یکم تا 15 فرودین ماه براساس ابلاغیه اتحادیه به هتل های تهران برای توریستان داخلی و خارجی 40 درصد تخفیف در نظر گرفته می گردد که هتل ها می توانند این اندازه را بنا به اختیار خود بیشتر نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: کجارو

به "تخفیف 40 درصدی هتل ها برای تهران در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 40 درصدی هتل ها برای تهران در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید