مجذوب کننده ترین روش های سرمایه گذاری با پول کم

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، قواعد کلی سرمایه گذاری

سرمایه گذاری، چندان پیچیده و سخت نیست اما موفقیت در آن، نیازمند توجه به بعضی قوانین و اصولی است که به وسیله سرمایه گذاران با تجربه به صورت تجربی به دسته آمده و به تائید اقتصاددانان نیز رسیده است. در اینجا 10 قانون طلایی سرمایه گذاری را به اختصار توضیح می دهیم.

مجذوب کننده ترین روش های سرمایه گذاری با پول کم

اهدافتان را معین کنید

به عنوان سرمایه گذار باید انتظارات تعیینی از سرمایه گذاری خود داشته باشید. این انتظارات را با امکانات، دانش و تجربه خود وفق داده و تبدیل به اهداف نمایید. این اهداف، می توانند، شامل جزئیات مالی، زمانی و غیره باشند.

بازدهی بیشتر برابر است با ریسک بیشتر

هرچه احتمال بازدهی سرمایه گذاری روی یک پروژه بیشتر باشد، ریسک آن نیز بزرگ تر است. این، یک قانون کلی است که نشان می دهد چرا سرمایه گذاران تازه کار بهتر از سرمایه گذاری های کوچک مانند کسب و کار خانگی آغاز نمایند.

روی یک پروژه تمرکز نکنید

ضرب المثل همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار نده! برترین توصیف برای این قانون است. به ویژه، اگر قصد سرمایه گذاری با سرمایه نسبتا بالا را دارید، بهتر است، منابع متعددی برای این کار داشته باشید.

عایدی خود را مجددا سرمایه گذاری کنید

این قانون، به ویژه برای سرمایه گذاری با پول کم مؤثر است. سرمایه گذاران تازه کار باید حداکثر بازدهی سرمایه گذاری اولیه شان را مجددا سرمایه گذاری نموده و سرعت رشد پروژه های خود را افزایش دهند.

اجتناب از سرمایه گذاری بدون شناخت

یک سرمایه گذار، قبل از سرمایه گذاری، بهتر است، زمانی را به تحقیق درباره زمینه ای که قصد سرمایه گذاری در آن را دارد، بپردازد. برترین حالت، این است که در زمینه ای مرتبط با تخصص یا تجارب قبلی خود، سرمایه گذاری کنید.

دیگر قوانین سرمایه گذاری

  • به سرمایه گذاری بلندمدت فکر کنید
  • از افراد دیگر بدون دلایل منطقی پیروی نکنید
  • فاکتورهای متغیر را در نظر بگیرید و برای آن ها، برنامه ریزی مالی و زمانی داشته باشید
  • برای بازار، زمان معین نکنید و برعکس، با برنامه زمانی بازار پیش بروید
  • پروژه های خود را در طول زمان، بازنگری نموده و در صورت لزوم، تغییرات مالی در آن ها ایجاد کنید.

ایده های سرمایه گذاری با پول کم

پس از آشنایی با قوانین کلی سرمایه گذاری، می توانید با هر میزان بودجه ای، راهی برای آغاز سرمایه گذاری بیابید. در اینجا، شش ایده شناخته شده سرمایه گذاری با پول کم را معرفی می کنیم.

حساب های بانکی با سود بالا

اگرچه این ایده، چندان به آنچه از سرمایه گذاری می شناسیم شبیه نیست، بااین حال به علت بازدهی خوبی که دارد، یک راه سرمایه گذاری محسوب می گردد. برای این کار، باید شرایط و سودهای بانک ها و مؤسسات مالی مختلف را آنالیز کنید.

اوراق بهادار

خرید اوراق بهادار، همیشه به عنوان یک راه مطمئن برای ورود به دنیای سرمایه گذاری شناخته می گردد. ریسک این سرمایه گذاری، بسیار کم است چراکه ارزش اوراق بهادار معمولا با تورم تنظیم می گردد.

کسب و کار خانگی

امروزه، راه اندازی کسب وکار، با وجود امکانات آنلاین برای فروش، بازاریابی و تبلیغات، بیش از هر زمان دیگری یک گزینه ایده­آل برای سرمایه گذاری با بودجه محدود است. در این زمینه، راه اندازی کسب و کار خانگی که احتیاج چندانی به فضای جداگانه نداشته باشد، برترین گزینه است.

صندوق های سرمایه گذاری بازار مشترک پول

این صندوق ها مجموعه ای هستند از بازارهای مالی، مانند اوراق بهادار، حواله های بانکی و گواهی های سپرده که ریسک بسیار پایینی دارند و معمولا به وسیله شرکت های کارگزاری، ارائه می شوند.

بازارهای مالی

بازارهای مالی، مانند بورس و ارزهای دیجیتال، ازجمله زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم هستند. ورود به این بازارها، با وجود پلتفرم های آنلاین، بسیار آسان شده است. از مزایای سرمایه گذاری اندک در این بازارها این است که می توانید، هم زمان دانش و تجربه خود در هریک از این بازارها با رصد روزانه تحولات آن، بالا ببرید.

شراکت در کسب و کارهای دیگر

علاوه بر خرید اوراق بهادار تولیدنمایندگان و کارخانه ها، در صورت امکان، سرمایه خود را به پروژه ای که با آن آشنایی دارید تزریق نموده و به این ترتیب، در سود آن سهیم شوید. در این زمینه، مشورت با کارشناسان حقوقی، بسیار ضروری است.

راه اندازی کسب و کار خانگی با پول کم

همان طور که در بخش قبل گفتیم، یکی از راه های سرمایه گذاری با پول کم ، راه­اندازی یک کسب وکار کوچک و ترجیحا خانگی است. امروزه ایده های بسیاری برای کسب وکارهای خانگی از بلاگر شدن تا فروش محصولات دست ساز یا حتی مواد غذایی خانگی، وجود دارند. شش مرحله اساسی برای راه اندازی و کسب موفقیت در همه آن ها مشترک است که در این بخش آن ها را آنالیز می کنیم.

آنالیز ایده ها

یک کسب و کار خانگی ، پیش از هر چیز بر یک ایده راسخ شده است. ایده های خود را آنالیز نموده و متناسب ترین آن ها را با توجه به بودجه، زمان و امکانات خود انتخاب نمایید. در این انتخاب باید تعیین کنید که چه ویژگی هایی سبب موفقیت ایده تجاری شما خواهند شد.

طراحی نقشه کسب و کار

کسب و کار، در هر میزان ای که باشد، باید طرح و برنامه داشته باشد. برای این منظور، چشم میزانای خود را تعیین نموده و منابع مالی و برنامه زمانی خود برای تحقق آن ها را نیز معین کنید. بعلاوه، برای کسب و کار خانگی خود، حساب های مالی جداگانه باز کنید.

انجام اقدامات قانونی

درصورتی که احتیاج به اخذ مجوز فعالیت از نهادهای مختلف دارید، در این رابطه تحقیق نموده و نسبت به دریافت آن ها اقدام کنید. مطالعه قوانین، از موانعی که در آینده ممکن است دردسرساز شوند، پیشگیری می نماید.

معین کانال های آنلاین

در صورت لزوم، وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را بسازید. برای این کار، ضروری است که با اصول بازاریابی آنلاین، آشنایی داشته باشید. پس ازاین مرحله، می توانید کسب و کار خانگی خود را آغاز کنید.

استفاده از خدمات مشاورین کارمنتو برای سرمایه گذاری

شرکت کارمنتو، یک پلتفرم آنلاین مشاوره کسب وکار است که خدماتی تخصصی در زمینه سرمایه گذاری ارائه می دهد. درواقع، فعالیت مالی به عنوان یک سرمایه گذار حتی به عنوان یک کسب و کار خانگی ، احتیاجمند مشاوره با متخصصان این حوزه است. شرکت کارمنتو، در این زمینه از دانش و تجربه بالای متخصصین سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، بهره می برد. دریافت این خدمات در این شرکت، شامل مراحل زیر است:

  • ورود متقاضی به صفحه مشاوره سرمایه گذاری کارمنتو
  • ثبت درخواست و پاسخ گویی به سؤالات اولیه مانند میزان بودجه، نوع کسب وکار و غیره
  • تماس پرسنل کارمنتو با کاربر، به منظور تکمیل پرسش نامه؛ در صورت لزوم
  • اعلام آمادگی مشاوران متخصص در این زمینه و انتخاب یکی از آن ها به وسیله کاربر، با امکان مشاوره رایگان با هریک از آن­ها
  • ارائه اطلاعات لازم از سوی متقاضی به مشاور
  • برگزاری جلسات متعدد بین طرفین و تدوین برنامه ریزی سرمایه گذاری از سوی مشاور
  • نهایی شدن فایل برنامه ریزی سرمایه گذاری و تسویه حساب متقاضی با مشاور

سخن آخر

سرمایه گذاری در دنیای تجارت امروز، تبدیل به فعالیت مالی اصلی بسیار از افراد شده است. این فعالیت، دارای اصول تعیینی است که برای ورود به این عرصه، باید با آن ها آشنا بود. برای سرمایه گذاری با پول کم نیز راه ها و ایده های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها راه اندازی یک کسب و کار خانگی است. پلتفرم مشاوره کسب وکار کارمنتو با بهره گیری از دانش و تخصص مشاوران برجسته خود، بازدهی سرمایه گذاری با هر میزان بودجه را برای افرادی که علاقه مند به این فعالیت مالی هستند، بسیار بالا برده است.

منبع: تجارت نیوز

به "مجذوب کننده ترین روش های سرمایه گذاری با پول کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین روش های سرمایه گذاری با پول کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید