ستایش مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید نموده است.

ستایش مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد با زدن دو گل زیبا مقابل ولز در آخرین بازی مرحله گروهی انگلیس، اعتماد به نفس زیادی پیدا نموده است. گل اول او با یک کاشته خیره نماینده به ثمر رسید که اولین گل جام جهانی قطر با ضربه ایستگاهی مستقیم بود و گل دوم هم یک حرکت انفرادی درخشان بود.

راشفورد تورنومنت را به عنوان یار تعویضی شروع کرد و در برابر تیم ملی کشورمان نیز با یک سرتوپ و ضربه بغل پا، اولین گلش در رقابت های جام جهانی را به ثمر رساند.

مهاجم 25 ساله تا اینجای کار در صدر فهرست آقای گل های جام جهانی می باشد و بسیاری از مفسران و کارشناسان، توقع دارند در ملاقات مقابل سنگال به صورت فیکس به میدان رود.

در راستای درخشش مهاجم منچستریونایتد، ترنت الکساندر آرنولد که در تیم ملی با او حضور دارد، طی مصاحبه ای از هموطنش تقدیر نموده و فرم فعلی او را عالی می داند .

آرنولد در مصاحبه با TalkSport گفت : وقتی او وارد زمین می گردد، از سرعت خود نهایت استفاده را می نماید. او از سرعت خود برای به عقب نشاندن و حمله به حریفان استفاده می نماید. او بازیکنی ماهر است و به راحتی می تواند گل بزند. راشی بازیکنی است که شما به عنوان مدافع نمی خواهید در مقابل آن بازی کنید چون همواره نگران این هستید که قرار است چه کاری انجام دهد؟ قرار است گل بزند یا موقعیت خلق کند؟

آرنولد در ادامه صحبت هایش گفت :

وقتی او را در تیم خود دارید، می دانید که مدافعان حریف به چه چیزی فکر می نمایند. او بازیکن برجسته ای است.

بنظرم راشفورد دست کم گرفته شده است. او بازیکنی است که می تواند بازی های باشگاهی و ملی را برنده گردد.

او قبلاً این را ثابت نموده است و من مطمئن هستم که این عملکرد را ادامه خواهد داد. راشفورد کسی است که می تواند به ما یاری کند تا در این تورنومنت قهرمان شویم.

مدافع کناری لیورپول از روی تجربه صحبت می نماید چون بارها در لیگ برتر با راشفورد روبرو شده است.

این زوج انگلیسی، رقابت های باشگاهی را کنار گذاشتند تا برای کشورشان رقابت نمایند و بتوانند پس از سالها ناکامی، پرچم سه شیرها را در رقابت های جام جهانی به عنوان قهرمان به اهتزاز دربیاورند.

منبع : خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "ستایش مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید