شورولت کلرادو در مقابل فورد رنجر

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، در این گزارش مشخصات شورولت کلرادو سال 2021 در مقابل فورد رنجر سال 2021 را آنالیز کردیم.

شورولت کلرادو در مقابل فورد رنجر

به گزارش وبلاگ فیروزآباد؛ بسیاری از خودروها در بازارهای جهانی خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به شورولت کلرادو و فورد رنجر اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، شورولت کلرادو و فورد رنجر این روز ها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو برترین خودروهای شاسی بلند در نظر گرفت.

وقتی صحبت از رقابت های آمریکایی به میان می آید، تعداد کمی از آن ها به مقدار رقابت بین دو غول دیترویت، فورد و جنرال موتورز، قدیمی هستند. هر دو شرکت گزینه هایی برای رقابت با دیگری دارند.

در جایی که شورولت، کلرادوی را مجهز به سه پیشرانه دو گزینه انتقال و تریم آفرود ZR2 نموده است، فورد رنجر جدیدتر با پیشرانه ای منفرد و فضای داخلی مدرن تر عرضه می نماید. در حالی که هر دو سطوح تقریباً کاملی از قابلیت را ارائه می دهند، هر دو مزایا و معایبی دارند.

کلرادو: شورلت تریم پایه WT یا Work Truck را با سیستم اطلاعات تفریح و صفحه نمایش لمسی هفت اینچی ارائه می دهد. با وجود اینکه این خودرو، سیستم اپل کارپلی و اندروید اتو را به عنوان بخشی از کیت استاندارد ارائه می دهد، در طرف دیگر شاهد جایگاه راننده با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته هستیم. کنترل اتوماتیک تهویه مطبوع به عنوان گزینه استاندارد Z71 به بعد در دسترس است و دیگر به عنوان یک آپشن در تریم LT و اصلاً در مدل پایه WT نیست.

تریم های LT و بالاتر با جایگاه راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت عرضه می شوند، در حالی که جایگاه سرنشین با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته فقط در تریم ZR2 موجود است. تمام تریم ها به جز WT دارای قابلیت Wi-Fi هستند و دارای صفحه نمایش لمسی بزرگتر هشت اینچی هستند. در نهایت، اگر می خواهید یک صفحه نمایش دیجیتال 4.2 اینچی در دسته ابزار داشته باشید، Z71 و ZR2 راه حلی خواهند بود.

رنجر: صادقانه بگویم، رنجر در نسخه XL که تریم پایه است بسیار خوب عمل می نماید. اینجا خبری از صفحه نمایش لمسی نیست، فقط یک صفحه نمایش 2.3 اینچی که احتمالاً در نسخه های دهه 2000 وجود داشته است. Wi-Fi 4G در این نسخه استاندارد است و می توان آن را به سیستم SYNC 3 ارتقا داد، اما هزینه آن 3225 دلار است و بعلاوه یک بسته ظاهری به ترکیب اضافه می نماید.

کروز کنترل فورد Co-Pilot360 و SYNC3 بخشی از کیت استاندارد XLT به بعد هستند و بعلاوه کنترل تهویه هوا که در تریم پایه XL اختیاری است. بعضی که احتیاج به جایگاه های راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم برق هستند باید 2450 دلار بیشتر بپردازند تا این موارد را در نسخه XLT داشته باشند.

فورد بسته ای با ویژگی های غنی تر ارائه می دهد به شرطی که بخواهید برای آن هزینه کنید. سیستم SYNC3 به نظر استاندارد است؛ بعلاوه، کلرادو یک صفحه نمایش لمسی را به صورت استاندارد ارائه می دهد، در حالی که فورد با یک صفحه نمایش بهره وری در تریم پایه ارائه می گردد و از این رو به Chevy برای کسب رتبه برتر در اینجا شکست می خورد.

کلرادو: برخلاف رنجر، کلرادو با انتخابی از سه پیشرانه و دو جعبه دنده عرضه می گردد. این خودرو در نسخه های استاندارد مدل های دو چرخ متحرک، 2.5 لیتری چهار دیگ است که تنها 200 اسب بخار قدرت و 191 پوند فوت گشتاور دارد. در حالی که همه موتور ها با 2WD و 4WD در دسترس هستند، 2.5 با 4WD فقط با نسخه های کابین پیشرفته موجود است.

بعدی، موتور 3.6 لیتری V6 است که 308 اسب بخار حداکثر قدرت و 275 پوند فوت حداکثر گشتاور فراوری می نماید. کابین خدمه با جعبه های کوتاه و بلند فقط با موتور V6 و 2.8 لیتری دیزل موجود است که 181 اسب بخار قدرت دارد، اما حداکثر گشتاور آن 369 پوند فوت است. در خصوص گیربکس ها، دیزلی و بنزینی چهار دیگ فقط با گیربکس شش سرعته اتوماتیک در دسترس هستند در حالی که 3.6 لیتری V6 فقط با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک موجود است.

رنجر: بر خلاف کلرادو، رنجر با یک موتور 2.3 لیتری اکوبوست انفرادی عرضه می گردد که با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک که در برادر بزرگترش نیز وجود دارد ارائه می گردد. این پیشرانه 290 اسب بخار قدرت و 310 پوند فوت حداکثر گشتاور فراوری می نماید و با هر دو 2WD و 4WD عرضه می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شورولت کلرادو در مقابل فورد رنجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورولت کلرادو در مقابل فورد رنجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید