قیمت آپارتمان در گرمدره چقدر است؟

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرنگاران- قیمت آپارتمان در گرمدره بین یک تا 10 میلیارد تومان است. واحد هایی که ارزش آن ها در کف این بازه قرار می گیرد، متراژشان به 60 نمی رسد و یک اتاق خواب دارند. مثل واحدی 51 متری که 9 سال از سن بنا آن می گذرد و فروشنده قیمت را دقیقا یک میلیارد تومان اعلام نموده است. در طرف مقابل متراژ واحد هایی که تقریبا 10 میلیارد تومان آگهی شده اند، به نزدیک 300 می رسد و در آن ها سه اتاق خواب وجود دارد. واحد 280 متری 9 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می گردد. یعنی متری 35 میلیون تومان که تقریبا معادل میانه قیمت مسکن در تهران است.

قیمت آپارتمان در گرمدره چقدر است؟

قیمت آپارتمان یکخوابه در گرمدره

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد های یکخوابه حداقل یک میلیارد تومان است. مالک آپارتمان 51 متری که 9 سال از سن بنا واحد می گذرد رقم فروش را دقیقا یک میلیارد تومان اعلام نموده است. یعنی متری 19 میلیون و 600 هزار تومان. این واحد که طبقه دوم قرار گرفته، بدون آسانسور و پارکینگ فروخته می گردد. قیمت آپارتمان در گرمدره با متراژ 55 متر یک میلیارد و 50 میلیون تومان نوشته شده است. سه سال از زمان ساخت این واحد می گذرد و آسانسور و انباری جزو امکانات آن به شمار می رود. بین آگهی های مربوط به فروش خانه در گرمدره با موردی 65 متری که یک اتاق خواب دارد روبرو می شویم. 13 سال از عمر بنا واحد می گذرد، با آسانسور و انباری فروخته می گردد و قیمت آن یک میلیارد و 150 میلیون تومان است. شخصی حاضر است در گرمدره در ازای یک میلیارد و 280 میلیون تومان آپارتمان 70 متری خود را بفروشد. واحد دارای آسانسور و انباری است و دو سال از زمان ساخت آن می گذرد. قیمت آپارتمان در گرمدره می تواند با بعضی از نقاط تهران برابری کند. مثلا قیمت آپارتمان 68 متری در گرمدره یک میلیارد و 450 میلیون تومان یعنی متری 21 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است. این رقم از میانه قیمت مسکن در شش منطقه جنوبی مرکز بیشتر است. از امکانات این واحد که در طبقه چهارم ساختمان پنج طبقه واقع شده، می گردد به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره نمود.

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

51 متر

9 سال

انباری

یک میلیارد تومان

55 متر

سه سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و 50 میلیون تومان

65 متر

13 سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و 150 میلیون تومان

70 متر

دو سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و 280 میلیون تومان

68 متر

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 450 میلیون تومان

قیمت آپارتمان دوخوابه در گرمدره

قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد های دوخوابه بیشتر از یک میلیارد تومان است. مالک واحد 70 متری با دواتاق خواب در گرمدره قیمت را یک میلیارد و 155 میلیون تومان نوشته است. شش سال از سن بنا واحد می گذرد و آسانسور و انباری جزو امکانات آن به شمار می رود. در طرف مقابل قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد های دوخوابه گاهی به مزر سه میلیارد تومان می رسد. واحدی 123 متری در گرمدره با دو اتاق خواب دو میلیارد و 950 میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری 24 میلیون تومان. این واحد چهار سال پیش ساخته شده و پارکینگ، انباری و آسانسور دارد. واحد 110 متری در گرمدره که یک سال از زمان ساخت آن می گذرد، دو میلیارد و 150 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است و ارزش هر متر آن 19.5 میلیون تومان است. آپارتمان 91 متری در گرمدره یک میلیارد و 730 میلیون تومان فروخته می گردد. این یکی فقط آسانسور دارد و عمر بنا آن به یک سال می رسد. با یک میلیارد و 500 میلیون تومان می گردد آپارتمان 83 متری را در گرمدره خرید که هشت سال پیش ساخته شده و با امکانتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می گردد.

مشخصات آپارتمان های دوخوابه در گرمدره

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

70 متر

شش سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و 155 میلیون

83 متر

هشت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 500 میلیون

91 متر

یک سال

آسانسور

یک میلیارد و 730 میلیون تومان

110 متر

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و 150 میلیون تومان

123 متر

چهار سال

پارکینگ، انباری و آسانسور

دو میلیارد و 950 میلیون تومان

قیمت آپارتمان سه خوابه در گرمدره

قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد های سه خوابه دست کم حدود دو میلیارد تومان است. یکی از مقرون به صرفه ترین آپارتمان های سه خوابه در گرمدره واحدی 110 متری است که یک میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته می گردد. آسانسور و انباری بخشی از امکانات این واحد است و سن بنا آپارتمان به سه سال می رسد. در طرف مقابل گاهی خرید آپارتمان سه خوابه در گرمدره حدود 10 میلیارد تومان بودجه می خواهد. مثل واحدی 280 متری در این شهر که یک سال پیش ساخته شده و قیمت آن 9 میلیارد و 800 میلیون تومان است. یعنی متری 35 میلیون تومان که تقریبا معادل میانه قیمت مسکن در تهران است. آپارتمان 140 متری نوساز و کلیدنخورده در گرمدره را در پلتفرم های خرید و فروش مسکن سه میلیارد و 290 میلیون تومان آگهی نموده اند. واحد دو سال پیش ساخته شده و با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می گردد. واحد نوساز و 130 متری با سه اتاق خواب در گرمدره دو میلیارد و 405 میلیون تومان فروخته می گردد. این یکی هم به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است.

مشخصات آپارتمان های سه خوابه در گرمدره

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

110 متر

سه سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

130 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و 405 میلیون تومان

140 متر

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و 290 میلیون تومان

280 متر

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

9 میلیارد و 800 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان در گرمدره چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در گرمدره چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید