نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، نازنین بنیادی بازیگری است که حدود 16 سال است این حرفه را شروع نموده و براساس اعلام سازندگان سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت نام اش در میان نقش های اصلی این سریال پر هزینه قرار گرفته است. او اصالیت ایرانی - انگلیسی دارد و قرار است نقش برونوین را در سریال ارباب حلقه ها بازی کند.

نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، او شب گذشته ویدیویی در توییترش در خصوص بازی اش در سریال ارباب حلقه ها منتشر کرد. نازنین بنیادی در این ویدیو اجرای خود در سریال ارباب حلقه ها را به زنان ایران تقدیم کرد. او بعلاوه گفته که این نقش از زنان شجاع وطنم الهام گرفته شده است.

طبق اعلام سازندگان سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت داستان تعدادی از شخصیت های حاضر در سه گانه ارباب حلقه های را روایت کند که هزاران سال قبل رخ داده است.

براساس آنچه از تصاویر منتشر شده بر می آید ما باید شاهد قصه ای در سرزمین میانی با حضور شخصیت های ازجمله پادشاه ایزیلدور با بازی ماکسیم بالدری، سال ها پیش از قطع انگشت سائورون و کشف حلقه یگانه باشیم.

نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت

نازنین بنیادی نقش برونوین را در سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بازی می نماید و متولد 1359 در تهران است. اما کودکی اش را در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می نماید.

طبق اعلام رسانه های خارجی، خانواده نازنین بنیادی در بیستمین روز بعد از تولد او به لندن مهاجرت کردند. او تا 19 سالگی در لندن زندگی کرد و سپس به لس آنجلس ایالات متحده آمریکا کوچ کرد.

او از یک مدرسه خصوصی در لندن فارغ التحصیل شده و دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست شناسی است. جالب است بدانید او پژوهش هایی هم در خصوص سرطان داشته است که باعث شده برنده جایزه چانگ پی-چون دانشجویان دوره کارشناسی گردد.

نازنین بنیادی بازیگری را از سال 2006 آغاز نموده و اولین نقش او با عنوان Leyla Mir در درامای General Hospital بوده است. او بعلاوه نامزد دریافت جایزه NAACP Image Award به علت نقش خود در General Hospital شده بود.

او هم اکنون در حال گذراندن دوره دکترا در دانشگاه تورنتو است و عضو عفو بین الملل ایالات متحده آمریکا است.

از فیلم ها و سریال هایی که نازنین بنیادی در آن ها بازی نموده می توان به مرد آهنی در سال 2008، سه روز آینده در سال 2010، شیرین عاشق در سال 2010، رقصنده صحرا در سال 2015، بن هور در سال 2016، هتل بمبئی در سال 2018، و سریال های General Hospital، سریال 24 در سال 2010، آشنایی با مادر بین سال های 2011 تا 2014، همتا در سال 2018، و فیلم کوتاه Diplomacy در سال 2009 اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید