هوای تهران و کرج ناسالم برای همه گروه های سنی

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی شرایط هوای امروز و فردای تهران و کرج را برای همه گروه های سنی ناسالم بیان کرد.

هوای تهران و کرج ناسالم برای همه گروه های سنی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فیروزآباد از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی با بیان اینکه شرایط هوای امروز و فردای تهران و کرج برای همه گروه های سنی ناسالم است، توصیه کرد: مردم به ویژه سالمندان، بچه ها و افراد با سابقه بیماری از تردد در فضای باز اجتناب و از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی در فضای باز پرهیز نمایند.

گودرزی، آسمان امروز تهران را صاف تا نیمه ابری و با بیشینه دمای 14 درجه سانتی گراد در ایستگاه مهرآباد پیش بینی کرد و گفت: بعلاوه امروز صبح ایستگاه های ورزقان، شهرستانک، بویین و میاندشت اصفهان با دمای کمینه هشت درجه زیر صفر سردترین شهر ها شدند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، این در حالی است که دیروز در میناب و زرآباد دمای بیشینه 30 درجه بالای صفر شد که گرم ترین ایستگاه های کشور بودند.

گودرزی بعلاوه با بیان اینکه امروز بعضی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور افزایش سرعت وزش باد را شاهد خواهیم بود، گفت: برای امروز و فردا در بیشتر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار و در شهر های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شروع بارندگی با ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر چهارشنبه در بعضی منطقه ها آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه، پیش بینی کرد: پنج شنبه نیز در کردستان، کرمانشاه، زنجان و بعضی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز شرایط جوی بارانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هوای تهران و کرج ناسالم برای همه گروه های سنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران و کرج ناسالم برای همه گروه های سنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید