پلاتینیوم گیمز چگونه با Nier: Automata دنباله ای عالی خلق کرد؟

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، در اینجا چن یامی (Chen Yamei) و زو منشا (Zou Mengxia)، از نویسندگان استودیوی چینی Softstar Beijing، توضیح می دهند که پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) چگونه با Nier: Automata دنباله ای عالی خلق کرد؟

پلاتینیوم گیمز چگونه با Nier: Automata دنباله ای عالی خلق کرد؟

وقتی Nier: Automata معرفی گشت، تیم ما به شدت هیجان زده شد و همه ما مشتاقانه منتظر انتشار آن بودیم. در واقع همه ما Nier: Replicant را روی پلی استیشن 3 بازی کرده بودیم و دوست داشتیم، بنابراین ما اعتماد کردیم که اتوماتا داستانی خواهد داشت که به همان اندازه Replicant باورنکردنی خواهد بود. انتظارات ما بالا بود، اما Nier: Automata از آن ها فراتر رفت. این بازی علاوه بر داشتن داستانی حتی بهتر، همچنین دارای یک سیستم مبارزه بسیار بهبود یافته بود که هم روان و هم تاثیرگذار بود و ثابت کرد که اسکوئر انیکس (Square Enix) در انتخاب پلاتینیوم گیمز برای ساخت اتوماتا تصمیم درستی گرفته است.

نسخه های گذشته در سری Sword and Fairy همگی از یک سیستم مبارزه نوبتی استفاده می کردند. با این حال، پس از تجربه مبارزات اکشن Nier: Automata و لذت بردن از آن، تصمیم گرفتیم این بار یک بازی اکشن نقش آفرینی بسازیم. نبردهای اکشن اتوماتا یک دستاورد خیره کننده است. هر برش تیغه 2B واقعی و قابل توجه است و ما می خواستیم این حس واقع گرایانه را با جلوه های صوتی مبارزات در Sword and Fairy: Together Forever تکرار کنیم.

مبارزات سریع و فوق العاده اتوماتا شامل جاخالی دادن و حمله با سلاح هایی مناسب فواصل نزدیک و دور برای کنترل جریان نبرد است. این تأثیر زیادی بر ما گذاشت، بنابراین یکی از ایده های اصلی ما برای Sword and Fairy: Together Forever، یک سیستم مبارزه روان بود. ما می خواستیم مطمئن شویم که هنگامی که بازیکن بین اقدامات مختلف در مبارزات سوییچ می کند، اقداماتش به آرامی و به طور طبیعی به یکدیگر منتقل می شوند.

در این میان مانند یک شعر حماسی، موسیقی Nier: Automata که با شایستگی جایزه بهترین موسیقی گیم اواردز سال 2017 دریافت کرد با روایت آن بسیار در هم تنیده شده است. موسیقی اتوماتا در طول نبرد با شکوه و غم انگیز و در حین پیمایش در جهان، تکان دهنده بوده و داستان خود را به شکلی ظریف و غیرمستقیم پشتیبانی می کند. ملودی های فراموش نشدنی و تصاویری دلهره آور، به بازیکنان کمک می کند تا یک ارتباط عاطفی واقعی با جرقه های کوچک انسانیت و امیدی که در جهانی متروک اتوماتا به جای مانده، ایجاد کنند. اتوماتا یک اثر هنری است که در طول فرآیند توسعه خود ما را به شدت الهام بخشید و انگیزه داد.

احتمالا همه کسانی که Nier: Automata را بازی می کنند، از موسیقی آن شگفت زده می شوند. گوش دادن به آهنگی از موسیقی اتوماتا بلافاصله صحنه ای را در بازی به فکر می آورد و حتی ممکن است باعث شود که شخص شروع به گریه کند. به همین دلیل است که ما بر این باوریم که اتوماتا یک تجربه سمعی و بصری استادانه ارائه می کند که ثابت می کند بازی های ویدیویی می توانند شایسته ملقب شدن به اثر هنری را دارند.

در کنار اشاره به موسیقی Nier Automata، باید به داستان بازی نیز اشاره کنیم که موسیقی آن را به خوبی تکمیل می کند. از نظر فنی کات سین های اتوماتا چندان پیچیده نیستند، اما در انتقال داستان عالی عمل می کنند. در این میان تکان دهنده ترین جنبه Nier: Automata بدون شک جهان سازی آن است. علاوه بر شخصیت های 2B، 9S و A2، بازی دارای شخصیت های فرعی فراموش نشدنی زیادی است، مانند خواننده ای اپرا که می خواهد زیبا شود، ماشین هایی که از پادشاه کودک خود در جنگل محافظت می کنند، پاسکال صلح دوست، آدم شیفته بشریت و برادر مهربانش حوا.

از آنجایی که Nier: Automata نوعی دنباله است، اینکه از روش های ارتباط آن به نسل قبلی خود، Nier: Replicant یاد بگیریم، برای ما ارزشمند بود. یکی از این عناصر مرتبط، امیل، یک شخصیت اصلی از ریپلیکانت بود که در اتوماتا ظاهر می شود. داستان پاپولا و دوولا نیز پیشرفته است و داستان King of Facade و فیرا اثر خود را در جهانی اتوماتا به جا می گذارد. این ارجاعات نقش مهمی در خط داستانی اصلی اتوماتا بازی نمی کنند، بنابراین اگر رپلیکانت را بازی نکرده باشید، روی تجربه تاثیری نمی گذارند. با این حال، آن ها حس خاصی از تداوم را به سری می دهند. بدون شک، Nier: Automata یکی از بهترین بازی هایی است که اخیرا منتشر شده است.

منبع: Gameindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "پلاتینیوم گیمز چگونه با Nier: Automata دنباله ای عالی خلق کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاتینیوم گیمز چگونه با Nier: Automata دنباله ای عالی خلق کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید