اخبار مجلس

نماینده مجلس: سیلاب اخیر قطعی آب گسترده در بعضی منطقه ها کرج را در پی داشته است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی سیلاب و گل آلود شدن آب رودخانه سهمیه آب شرب شهرستان از سد کرج کاهش جدی پیدا نموده و قطعی آب گسترده در بعضی منطقه ها را در پی داشته به گونه ای که در روز های گذشته در بعضی محلات 10 تا 20 ساعت با قطعی آب روبرو بودیم.

24 خرداد 1402

آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید.

10 مهر 1401

درمان مشکل اقتصاد ایران دانش بنیان ها هستند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان در نشست فعالین عرصه اقتصاد دانش بنیان در نمایشکاه بین المللی گفت: در سال 99 شرکت های دانش بنیان 200 هزار میلیارد تومان فروش داشته اند و حدود 300 هزار شغل ایجاد کردند.

21 خرداد 1401

تکلیف شرکت ها و بانک های دولتی برای واریز 40 درصدی اعتبارات پژوهشی خود به حساب صندوق شورای عالی علوم

کنندگان مجلس شرکت ها، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را مکلف کردند که 40 درصد از هزینه امور پژوهشی خود را به حساب صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری واریز کنند.

2 خرداد 1401

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با شکل تازه

عباس شیراوژن، روز دوشنبه در ارتباط زنده تلفنی با شبکه خبر سیما، به مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی کرونا اشاره کرد و افزود: در جلسه اخیر 9 مصوبه داشتیم. اولین مصوبه، بعضی از محدودیت ها که در جلسه قبلی اعلام شده بود، به مدت 2 هفته تمدید شود.

24 اردیبهشت 1401

کشت برنج در منطقه ها مختلف کشور با تشخیص کارگروه سازگاری با کم آبی استان ها معین می شود

تهران (پانا) - نمایندگان مردم در مجلس در چارچوب لایحه بودجه 1401 مصوب کردند تا بند (ک) تبصره 8 قانون بودجه 1400 در تبصره 8 بودجه سال آینده تکرار شود.

20 اردیبهشت 1401

یزدانی: خانواده ام نمی گذارند کشتی را کنار بگذارم، امیدوارم در لیگ با شاخیف کشتی بگیرم

نایب قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد دنیا گفت، حتی اگر خودش هم بخواهد به رکورد و کسب مدال های بیشتر فکر نکند، خانواده عاشق کشتی اش این اجازه را به او نخواهند داد.

16 دی 1400

عزم جدی برای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، بساط امضاهای طلایی جمع می گردد؟

طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به تازگی در مجلس به تصویب رسیده که درباره اثربخشی آن نظرات متفاوتی مطرح است.

31 شهریور 1400

غیبت قالیباف هنگام تصویب طرح صیانت معنادار بود

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: در تصویب قوانین اصلاً توجهی به افکار عمومی و بازخورد ها ندارند که همین امر باعث می گردد قوانینی وضع گردد که زمینه اجرایی برای آن فراهم نباشد.

16 مرداد 1400

شیوه محاسبه و دریافت هزینه آب از شرکت های خدماتی مستقر در شهرک های صنعتی اصلاح شود

چهل و هفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با موضوع به موضوع دریافت حق النظاره از چاه های آب شهرک های صنعتی برگزار گشت.

2 مرداد 1400

آخرین خبر از تغییرات حقوقی کارکنان، بازنشسته ها و فوق العاده 50 درصد

خبرنگاران : رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه پیش نویس لایحه دایمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی اطلاع داد.

31 تیر 1400

تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نادر صابری وند ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه رقابت در فضای محبت آمیز و مناسب می تواند به ارایه خدمات مطلوب در جامعه منجر گردد، گفت: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی...

3 تیر 1400

نحوه افزایش 50 درصدی فوق العاده ویژه همکاران فرهنگی

تهران (پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری، با توجه به ابهامات بوجود آمده برای بعضی همکاران فرهنگی در مورد افزایش 50 درصدی فوق العاده ویژه همکاران، از محل امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، به تشریح نحوه اجرای این مصوبه در آموزش...

2 تیر 1400

رقابت بشار اسد و عبدالله سلوم در انتخابات سوریه

خبرگزاری خبرنگاران- مجلس ملی سوریه از مجموع 37 نفری که برای شرکت در رقابت های ریاست جمهوری سوریه نامزد شده بودند، صلاحیت بشار اسد و عبدالله سلوم را تائید کرد.

29 اردیبهشت 1400

خبرنگاران بیشتر تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری اردبیل فرسوده شدند

اردبیل - خبرنگاران - شهردار اردبیل گفت: بیشتر تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری اردبیل فرسوده شده و نیاز به نوسازی و بازسازی دارند.

26 اردیبهشت 1400

اعلام زمان انتخابات سراسری مالزی از سوی نخست وزیر این کشور

خبرنگاران : نخست وزیر مالزی امروز (شنبه) گفت، کشورش زمانی که همه گیری کروناویروس جدید به سرانجام برسد یک انتخابات سراسری برگزار خواهد نمود.

6 دی 1399

نانسی پلوسی: قاضی جدید دیوان عالی آمریکا مشروعیت ندارد

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ایمی کانی بارت را که به تازگی توسط سنا تایید شده است، یک قاضی غیرقانونی دیوان عالی خواند.

13 آذر 1399

سناریو برکناری پلوسی؛ تاکتیک انتخاباتی جدید جمهوریخواهان

داگ کالینز با طرح این ادعا که نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس و از مخالفان سرسخت سیاست های ترامپ دچار زوال عقل شده است، با ارائه قطعنامه ای که می تواند یکی از تاکتیک های جدید انتخابات جناح ترامپ باشد، خواستار برکناری او از پست ریاست شده است.

26 آبان 1399

تحلیل آخرین شرایط بازار سهام، چرا همچنان بورس جذاب است؟

به گزارش خبرنگاران، شاخص بازار سهام در هفته قبل بار دیگر عملکرد نزولی داشت اما با توجه به اینکه در دو روز پایانی هفته شاخص مثبت شد، بعضی امیدها برای رشد مجدد این شاخص تقویت شده است. چرا بازار سهام در دوره اخیر یک فرایند نزولی را پشت سر گذاشت؟ آیا همچنان...

21 مهر 1399

زمان برگزاری انتخابات 1400 معین شد

به گزارش خبرنگاران، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری امروز خود به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: در شرایط خاص بین المللی قرار داریم و آمریکایی ها بعد از خروج غیرقانونی از برجام و اعمال تحریم ها به این نتیجه رسیدند که دستاوردی نداشتند و اکنون...

20 مهر 1399
تعداد: (26)