اخبار سیاسی

نماینده مجلس: سیلاب اخیر قطعی آب گسترده در بعضی منطقه ها کرج را در پی داشته است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی سیلاب و گل آلود شدن آب رودخانه سهمیه آب شرب شهرستان از سد کرج کاهش جدی پیدا نموده و قطعی آب گسترده در بعضی منطقه ها را در پی داشته به گونه ای که در روز های گذشته در بعضی محلات 10 تا 20 ساعت با قطعی آب روبرو بودیم.

24 خرداد 1402

فهرست خرید یحیی برای پرسپولیس آسیایی؛ بازیکنان ملی پوش و 3 گزینه خارجی باکیفیت

اینکه یحیی گل محمدی هنوز فهرست خریدی به باشگاه پرسپولیس نداده علت بر این نمی گردد که او هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

10 خرداد 1402

واکنش امیرعبداللهیان به توافق ایران و عربستان

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به توافق ایران و عربستان واکنش نشان داد.

19 اسفند 1401

چه کسی و کجا اصطلاح حرف مفت زدن! را باب کرد؟

در ضلع جنوبی میدان امام(ره) ساختمان تلگرافخانه (اداره مخابرات اولیه) وجود داشت که متعلق به خاندان مخبرالدوله بود و در دوره ناصرالدین شاه راه اندازی شده بود.

7 اسفند 1401

وزارت میراث فرهنگی هیچ کار ارزشمندی را در شوش انجام نداده است

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، وزارت میراث فرهنگی هیچ کار ارزشمندی را در شوش انجام نداده است.

8 بهمن 1401

کی روش: مقابل انگلیس تا سرحد جان می جنگیم

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت های جام جهانی 2022 قطر و در بازی اول خود، ساعت 16:30 روز دوشنبه به وقت تهران به مصاف انگلیس می رود. ملی پوشان در این گروه از جام جهانی با تیم های انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه هستند و در اولین تقابل خود باید به مصاف شاگردان...

29 آبان 1401

رزرو هتل در تهران

تهران، مرکز ایران، شهری است که بیشترین پیشرفت را در میان دیگر شهرهای ایران به خود دیده است؛ از تکنولوژی و سیاست گرفته تا معماری های نوین. شاید به نظر بیاید تهران جاذبه های زیادی نداشته باشد، اما اشتباه می کنید. شاید از بسیاری از این جاذبه ها بی خبر باشید.

27 مهر 1401

خبر خوش برای معلولان عاشق سفر

خبرنگاران : دبیر میز ملی گردشگری دسترس پذیر با بیان اینکه برای نخستین بار وزارت میراث فرهنگی، فعالیت در زمینه معلولان را به افراد توان یاب سپرده، از شروع آموزش و ارتقای دانش راهنمایان گردشگری اطلاع داد.به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل شیخ قرایی دبیر...

22 مهر 1401

آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید.

10 مهر 1401

همه چیز درباره فیلمی که هرگز نخواهید دید

100 سال - 100 Years عنوان فیلمی علمی - تخیلی به نویسندگی جان مالکوویچ و کارگردانی رابرت رودریگز است که بازیگران آن زمانی که اکران گردد دیگر در فیلم ها ایفای نقشی نخواهند داشت، مگر این که فناوری انجماد برودتی در دهه های آینده با شتاب بیشتری پیشرفت کند.

7 مهر 1401

83 درصد رتبه های زیر 3 هزار کنکور برای دانش آموزان مدارس خاص!

در کنکور 1400، در مجموع سه گروه آزمایشی علوم تجربی، انسانی و ریاضی، مدارس سمپاد 10.87 برابر سهم خود رتبه برتر داشته اند و در مجموع 41.28 درصد رتبه های زیر سه هزار از مدارس سمپاد هستند! آیا باید بپذیریم که رسماً وارد دوره آموزش طبقاتی شده ایم؟!

8 شهریور 1401

سخنگوی دولت: حضور دولت در 31 استان در کمتر از یک سال بی سابقه است

علی بهادری جهرمی نوشت: ایجاد درک متقابل بین دولت و ملت از نتایج بازگشت دولت به مردم‬⁩ است.

22 مرداد 1401

دلجویی وزارت فرهنگ و ارشاد از سیروان خسروی

معاون هنری وزیر فرهنگ طی تماسی با سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.

8 مرداد 1401

مقایسه مرسدس بنز E350 کوپه با ب ام و 420i کوپه و تویوتا GT86

خودروهای کوپه کلاسی از خودرو است که ستون C آنها به صورت شیب دار ساخته شده و عموماً دو در است (در مطلب انواع کلاس بندی خودرو به شکل مفصل درباره این خودرو صحبت کرده ایم)، اما نمونه های کوپه 4 در هم از طریق برندهای مختلف عرضه شده است.

6 مرداد 1401

برای اولین بار هزینه ساخت مسکن از نرخ فروش در بازار پیشی گرفت

رییس کانون انبوه سازان گفت: فراوری مسکن در شهر تهران به حدود 2000 واحد در ماه رسیده که کمترین مقدار طی 18 سال اخیر محسوب می گردد و از دلایل اصلی آن افزایش قیمت تمام شده، نبود سیاست های تشویقی، رشد هزینه صدور پروانه، مالیات و دستمزد است؛ اوضاع به گونه ای شده...

5 مرداد 1401

ابلاغ مراتب ثبت ملی هفت میراث فرهنگی ناملموس به استاندار قزوین

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ابلاغ مراتب ثبت ملی هفت میراث فرهنگی ناملموس به استاندار قزوین صورت پذیرفت.

27 تیر 1401

وزیر راه و شهرسازی: مقصران حادثه قطار مشهد، یزد بعد از اعلام نتیجه کمیسیون حوادث معرفی می شوند

وزیر راه و شهرسازی گفت: اظهار نظر در خصوص مقصران حادثه قطار مسافر بری مشهد- یزد موکول به نتیجه کمیسیون حوادث و نظر دستگاه قضائی می شود.

24 تیر 1401

نشست داداش پور با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان برگزار گردید

نخستین نشست رئیس سازمان امور دانشجویان با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان به منظور تعامل هر چه بیشتر در راستای کاهش مسائل سازمانی برگزار گردید.

16 تیر 1401

حمایت از طرح و برنامه های شرکت های دانش بنیان در حوزه چاپ و نشر، آئین نامه ها و قوانین حوزه چاپ و نشر نیازمند بازبینی است

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ملاقاتهای نورزی خود، با بعضی از اعضای اتحادیه چاپخانه داران و فعالان صنعت چاپ و نشر ملاقات و گفت و گو کرد. محمدمهدی اسماعیلی در...

15 تیر 1401

اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه صورت می گیرد.

10 تیر 1401
تعداد: (176)