سریال و پخش خانگی

9 رازی که مگان مارکل و پرنس هری فاش کردند

پرنس هری و مگان مارکل از زمانی که با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند تا حالا که باهم تشکیل خانواده داده اند، همیشه سوژه بحث بوده اند.

8 دی 1401

دارندگان XPS 13 Plus می توانند مسائل نمایشگر اولد را گزارش نمایند

گزارش هایی مبنی بر اینکه اخیرا بعضی از لپ تاپ های XPS 13 Plus دل مسائل عمده ای در زمینه صفحه نمایش اولد دارند، گزارش شده است. بر اساس بیانیه رسمی ارسال شده به Verge در خصوص این موضوع، طبق گزارش ها، این شرکت در حال پیگیری موضوع با افرادی است که لپ تاپ XPS 13 Plus آن...

25 شهریور 1401

نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟

نازنین بنیادی بازیگری است که حدود 16 سال است این حرفه را شروع نموده و براساس اعلام سازندگان سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت نام اش در میان نقش های اصلی این سریال پر هزینه قرار گرفته است. او اصالیت ایرانی - انگلیسی دارد و قرار است نقش برونوین را در سریال...

10 مرداد 1401

چیپ و دیل؛ رنجر های نجات؛ یک مالتی ورس جنون آمیز کارتونی

چیپ و دیل؛ رنجر های نجات عنوان یک سریال محبوب و ماندگار انیمیشن است که حدود سی و سه سال پیش به وسیله کمپانی دیزنی ساخته شد. شخصیت های اصلی این سریال دو سنجاب به نام های چیپ و دیل بودند. آن ها در دنیایی که آدم ها و حیوانات با هم در آن تعامل و همزیستی داشتند...

13 تیر 1401

2 گیگ اینترنت معیشتی برای دهک های پایین جامعه: با این طرح ها به کجا خواهیم رسید؟

مطابق خبری که امروز از طریق رسانه ها، از جمله تجارت نیوز منتشر شده، صادق عباسی شاهکوه، رئیس سازمان تنظیم مقررات امروز گفته اند:

27 خرداد 1401

انیمیشن، ابزار تعامل فرهنگی بین انسان ها ، ایران در راستا صنعتی کردن هنر انیمیشن

طبق اعلام انجمن بین المللی فیلم سازان انیمیشن (آسیفا) در سال 2002، 28 اکتبر روز دنیای انیمیشن تلقی می گردد؛ به همین مناسب به سراغ این فرم هنری رفتیم تا با تاریخچه آن در دنیا و شرایط فعلی اش در کشورمان آشنا شویم.

30 آبان 1400

مرتضی امینی تبار: آقای مهدویان را فرمانده صدا می کنم

فیلیموشات/ مرتضی امینی تبار از بازیگران نوظهور سینماست که با سریال زخم کاری، برای نخستین بار بازی در مدیوم تصویر در یک پروژه حرفه ای را تجربه می کند.

31 مرداد 1400

ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با پخش

تهران (پانا) - سعید سعدی ضمن اعلام خبر ادامه تصویربرداری سریال بچه مهندس4 تاکید نمود زحمات خالصانه علی غفاری در مجموعه بچه مهندس در یادها می ماند.

22 اردیبهشت 1400

سه فیلم به اکران آنلاین هنروتجربه اضافه شد

تهران (پانا) - یک مستند موسیقایی و دو فیلم سینمایی که پیش از این در سینماهای هنروتجربه روی پرده رفته اند، به اکران آنلاین هنروتجربه وارد شدند.

6 اردیبهشت 1400

تلویزیون به سیم آخر زد!

در روز هایی که تلویزیون تولیدات چندانی در عرصه فیلم و سریال نداشت، بعضی مسابقه ها و مجموعه هایی که شبیه به مسابقه طراحی شده بودند، تلاش داشتند مخاطبان را پای گیرنده ها بکشانند. یکی از بهترین مجموعه ها محاکات با حضور منصور ضابطیان بود. شوتبال حامد آهنگی...

4 اردیبهشت 1400

نوبت کاغذ پاره ها به جشنواره استانبول رسید

مستند انییمشن کاغذ پاره ها به صورت آنلاین در سی و نهمین جشنواره فیلم استانبول به نمایش گذاشته خواهد شد.

11 دی 1399

خبرنگاران وزیر ارشاد: شوالیه های فرهنگی را دریابید

تهران- خبرنگاران- دومین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه در حالی پشت سر گذاشته شد که پیغام کوتاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره که نوشت: شوالیه های فرهنگی را دریابید ، گفتگوهای فیلمسازان این عرصه و برگزاری دو نشست تخصصی از نکات...

11 آذر 1399

پابجی موبایل یا کال آو دیوتی موبایل؛ برنده کدام است؟

در حال حاضر بازی های پابجی موبایل و کال آو دیوتی موبایل از بزرگ ترین و همه گیرترین بازی های موبایلی به شمار می فرایند. حتی اگر به شکل جدی در دنیای بازی های ویدیویی فعال نباشید، اصلا بعید نیست حداقل یکی از این دو بازی روی گوشی هوشمند شما نصب باشد.

17 آبان 1399

هنر حرکت کردن ، جعبه ابزار بازی سازان (94)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

3 شهریور 1399

بچه مهندس 3 دست مافیای مالی مخالف پیشرفت علم را رو می نماید ، جواد جوادی ژن خوب واقعی است!

نویسنده سریال بچه مهندس 3 معتقد است که این مجموعه تلویزیونی می خواهد دست مافیای مالی مخالف پیشرفت علم و نخبگان دانشگاهی را رو کند.

31 تیر 1399

سروش جمشیدی: زیرآبم در دورهمی خورد! ، مردم فکر می کنند من خود قیمتم

سروش جمشیدی درباره قسمتی از دورهمی که خودش مهمان آن بود، گفت: آقای مدیری در این قسمت گفتند سروش زیراب همه را زد. این سری خودم زیراب خودم را هم زدم! این سری بحث دعوت کردن و نکردن نبود.

19 اردیبهشت 1399