اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه صورت می گیرد.

اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه

احمد حمزه زاده با گروهی از اعضای بنیاد ملی نخبگان در راستای آنالیز طرح پیشنهادی بنیاد در حوزه گردشگری و صنایع دستی ملاقات و گفت وگو کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در این جلسه با تأکید به اینکه اعتماد و سرمایه گذاری بر طرح های علمی و جوان محور یکی از مهمترین رویکردهای این اداره کل است، ادامه داد: براساس پیشنهاد بنیاد ملی نخبگان، طرحی با موضوع پیاده سازی راهبردها و سیاست های توسعه زنجیره ارزش تولیدات روستایی در راستای تنوع سازی معیشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه ارائه شده که با همکاری این اداره کل اقدامات لازم برای این پژوهش و در ادامه اجرای آن انجام خواهد شد.

او در ادامه به هدف از پژوهش و اجرای این پروژه اشاره نمود و گفت: هدف از این طرح، احیای دریاچه ارومیه، ایجاد شغل های مکمل در حوزه دریاچه، انجام مطالعات زیست محیطی، بهبود اقتصاد و معیشت منطقه براساس ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی است.

حمزه زاده گفت: در این راستا فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری گردشگری برای منطقه ها پیرامون دریاچه استان به وسیله این تیم متشکل از دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، علامه طباطبائی و تربیت مدرس آنالیز و ارائه خواهد شد.

منبع: همگردی

به "اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح توسعه و تنوع سازی معیشت حوضه آبریز دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید