اختراع آیفون شیشه ای به وسیله اپل

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، شرکت اپل اختراع یک آیفون شیشه ای با صفحه نمایش دو طرفه را ثبت نموده است.

اختراع آیفون شیشه ای به وسیله اپل

به گزارش باشگاه وبلاگ فیروزآباد به نقل از technologianews، در هشت سال گذشته، اپل پتنت هایی را برای دستگاه های بالقوه آینده خود با پوششی تمام شیشه ای ثبت نموده است.

حال سوال این است از آنجایی که این غول فناوری از سال 2013 روی این نوع اختراع کار می نماید آیا به زودی آیفونی از جنس شیشه را خواهیم دید؟ اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا به تازگی و به طور رسمی حق اختراع ساخت دستگاه های تمام شیشه ای مانند آیفون و اپل واچ را به شرکت اپل اعطا کرد.

تعیینات احتمالی آیفون تمام شیشه ای آینده

طبق تصاویر پیوست شده در پتنت، آیفون آینده با یک قاب شیشه ای شش طرفه احاطه شده است که حجم داخلی را معین می نماید، از جمله یک تکه شیشه برای قسمت بالایی و یک قطعه شیشه برای پایین این گوشی هوشمند.

محفظه شیشه ای شش ضلعی آیفون آینده باعث می گردد تا شکل گوشی مانند یک منشور شش ضلعی گردد. اما هنوز نمی دانیم که آیا هر شش طرف به عنوان صفحه نمایش لمسی یا حتی صفحه نمایش کار می نمایند یا خیر.

در تصاویر منتشر شده از این پتنت تعیین است که رابط سنتی آیفون در جلوی تلفن همراه واقع شده است، در حالی که در قسمت پشتی صفحه نمایش شیشه ای دیگری با اعلان دریافت تماس تلفنی مشاهده می گردد که به این معنی است که امکان استفاده از پشت دستگاه به عنوان یک صفحه ثانویه، که به آیکون ها اجازه می دهد در هنگام کشیدن انگشت در چندین سطح حرکت نمایند، امکان پذیر است و این قابلیت را دارد که آیکون ها یا هر صحنه متحرک دیگری به عنوان نواری که دور دستگاه می پیچد، ظاهر گردد.

بنا به گزارش ها چهار طرف دیگر دستگاه می تواند از یک تکه شیشه یا چند تکه متصل به یکدیگر تشکیل گردد البته هنوز نمی دانیم که از آن برای نمایش یا لمس استفاده می گردد یا خیر.

به عنوان مثال، کاربر می تواند برای کاهش یا افزایش صدای موسیقی یا محتوا، به کناره های تلفن ضربه زده یا آن را لمس کند. در جدیدترین تصویر ثبت اختراع اپل، نموداری از نحوه ساخت اپل واچ آینده تماماً از شیشه هم آورده شده است.

بعلاوه تصویر دیگری از رایانه رومیزی اپل وجود دارد که با طراحی شیشه ای در هر طرف ارائه می گردد و باعث تعجب و کنجکاوی کاربران شده است.

منبع: فرارو

به "اختراع آیفون شیشه ای به وسیله اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراع آیفون شیشه ای به وسیله اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید