بازدید بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری لرستان

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 2 میلیون و 305 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان تماشا نموده اند که قلعه فلک الافلاک خرم آباد با آمار 185 هزار و 479 نفر بیشترین بازدیدکننده ها را داشته است.

بازدید بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری لرستان

عطا حسن پور امروز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 2 میلیون و 305 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان تماشا نموده اند که قلعه فلک الافلاک خرم آباد با آمار 185 هزار و 479 نفر بیشترین بازدیدکننده ها را داشته است.

او اظهار کرد: از 28 اسفندماه سال 1400 تا 31 شهریورماه سال جاری در مجموع بیش از 624 هزار نفر از اماکن تاریخی و موزه های لرستان بازدید داشته که بیشترین بازدید مربوط به شهر خرم آباد و قلعه تاریخی، فرهنگی فلک الافللاک بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه در این مدت بعلاوه بیش از یک میلیون و 235 هزار نفر از جاذبه های طبیعی لرستان بازدید داشته اند، اضافه نمود: بیشترین آمار بازدید در جاذبه های طبیعی نیز مربوط به آبشار بیشه خرم آباد بوده است.

حسن پور توضیح داد: در 6 ماهه نخست سال جاری 177 هزار نفر از اماکن مذهبی، 263 هزار و 700 نفر از جاذبه های دست ساز و 3 هزار و 640 نفر از منطقه ها تفریحی لرستان بازدید نموده اند.

او به وجود بیش از 60 آبشار دائمی و فصلی، اماکن تاریخی، چشمه ها و سراب ها، پل های تاریخی، غار ها و تالاب ها در کنار آب و هوای چهار فصل لرستان اشاره و بیان داشت: کوشش می کنیم به منظور رفاه گردشگران زیرساخت های لازم را در کنار جاذبه های استان فراهم کنیم تا شاهد ماندگاری بیشتر مسافر در این دیار زیبا و خوش آب و هوا باشیم.

وبلاگ فیروزآباد لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید