برترین مدل مانتو 1401برای خانم های چاق شیک پوش!

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، خبرنگاران : هرگز از اندام خود خجالت نکشید . اگر به هر دلیلی چاق شده اید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و بدانید که بسیاری لباس ها روی تن شما بهتر از خانم های لاغر جلوه می نماید. ادامه مطلب خبرنگاران را بخوانید و با انتخاب هوشمندانه لباس به سفر و گردش بروید و بدرخشید.

برترین مدل مانتو 1401برای خانم های چاق شیک پوش!

شناخت فرم و شکل بدن، فرم صورت، انواع استایل و روانشناسی رنگ، قطعا می تواند به ما در انتخاب برترین مدل مانتو یاری کند. زیرا چاقی و اضافه وزن فقط در یکجا نیست و در قسمتهای مختلف بدن پخش شده است. بنابراین، در اینجا انواع فرم بدن افراد چاق و مانتوی مناسب برای هر یک از آنها مانند مانتو ساحلی یا همان پیراهن ساحلی را میگوییم.

مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس

در خصوص تکنیک های طلایی مدل مانتو برای افراد چاق؛ در صورتی که قسمت بالایی بدن، بزرگتر از پایین تنه باشد (اندام مثلث معکوس) یعنی چاقی در شکم و سینه ها بیشتر است و پاهای لاغری دارید. بنابراین باید سعی کنید با پوشیدن یک مدل مانتوی مناسب، چاقی شکم و بالاتنه شما کمتر دیده گردد. مانتو کرسپو، گزینه مناسب برای این فرم بدن است.

مدل مانتو سایز بزرگ مناسب برای فرم بدن ساعت شنی

خانم های با اندام ساعت شنی؛ یعنی کمری باریک و بالاتنه و ران بزرگ و یکسان، بهتر است با بهره گیری از یک کمربند پهن، تمرکز دیگران را به ناحیه کمر باریک خود (برجسته کردن ویژگی مثبت بدن) جلب کنند. مانتوهای جلو دکمه دار؛ اندامی به خوبی میتواند، اضافه وزن موجود در را کمتر کند.

برای انتخاب برترین مانتو برای فرم بدن مثلثی با پایین تنه چاق نسبت به بالاتنه، مانتوهای تیره رنگ (مشکی، سورمه ای) خصوصا در قسمت پایین، می تواند اندام چاق ما را در این نواحی پنهان کند. برای مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی، باید فصل سال و آب و هوا را نیز در نظر داشته باشید.

مانتو مناسب فرم بدن سیبی برای افراد شکم دار

آیا اندام شما سیبی شکل است و نمی دانید چه مانتویی بپوشید؟! به عنوان یک یادآوری، بانوان چاقی با اندام سیبی شکل دارای شکم بزرگی هستند و کمر مشخصی ندارند. به همین علت این افراد برای مخفی کردن شکم خود باید تمرکز دیگران را به جای دیگری غیر از شکم معطوف کنند. بنابراین، مانتوهای تیره رنگ و یا با خطوط عمودی، جلو دکمه دار که مناسب پلاس سایزها باشد، گزینه خوبی می باشد.

مدل مانتو فرم بدن مستطیلی در افراد چاق

دخترانی با اندام مستطیلی شکل که کمر و منحنی های مشخصی ندارند و فرم بدن آنها مستقیم و صاف است، بسیاری از مدل مانتو به آنها، می آید. اگر می خواهید به عنوان یک خانم با فرم بدن مستطیلی، منحنی های کمر و بدن خود را افزایش دهید، حتما به هنگام پوشیدن مانتو از یک کمربند در ناحیه کمر بهره بگیرید تا این انحنا ایجاد گردد.

در این بخش، انواع مدل مانتو برای افراد چاق و شکم دار را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام انتخاب آن ایده مشخصی داشته باشید.

1- مانتو با راه راه عمودی، مدل مانتو برای افراد چاق

به طور کلی، مانتوهایی با طرح های افقی و بیش از حد شلوغ به هیچ وجه برای افراد چاق مناسب نیست. زیرا این سبک مانتوها توجه ناخواسته ای را به خود جذب می کنند. اگر می خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید و شکم خود را پنهان کنید؛ لباس هایی با طرح عمودی انتخاب بهتری هستند. هر مانتویی با خطوط عمودی، می تواند تصور قدی بلندتر و کشیده تر را در ما ایجاد کند.

2- مانتو با رنگهای تیره؛ یکی از انواع مدل مانتو برای افراد چاق است

به عنوان یک قانون کلی و تجربه شده، لباس هایی به رنگ تیره و مشکی خصوصا یکدست؛ بسیار لاغر کننده کننده هستند و چاقی ما را کمتر نشان می دهند. زیرا رنگ های روشن تر توجه را به بدن ما جلب می کنند و در مخفی نمودن برخی نواحی چاق بدن، مؤثر نیستند. استفاده از لباس های با رنگ تیره، از تکنیک های مهم در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق است.

3- مدل مانتوهای کمربند دار

افراد چاق و تپل به هنگام پوشیدن مانتو از اکسسوری های مناسب برای برجسته کردن ویژگیهای مثبت و یا پنهان کردن خصوصیات منفی از جمله چاقی شکم استفاده نمایید. یکی از این اکسسوری های مهم و ضروری برای افراد چاق؛ استفاده از یک کمربند مشکی می باشد. بعلاوه، گوشواره های بزرگ و درخشان نیز می توانند، نگاه را به جای دیگری معطوف کنند.

4- مدل مانتو با یقه های پهن

یکی از برترین ترفندها برای استتار کردن و توجه نگاه به دیگر نواحی بدن، پوشیدن مانتو با یقه های پهن است که به طور خاصی در پنهان کردن چاقی نقش مهمی دارد. مدل مانتو با یقه انگلیسی پهن، یقه آرشال و یقه برگردان های بزرگ می توانند گزینه های خوبی به عنوان مدل مانتو برای افراد چاق باشند.

5- مدل مانتو شومیزی دکمه دار

مدل مانتوهای شومیزی از جلو دکمه دار مناسب خانوم های توپر و نسبتا چاق است. مانتو شومیزی دکمه دار راسته همراه با ست شلوارش ست شیک و جذابی می گردد و در عین حال شما را خوش پوش و خوش استایل می نماید.

6- مدل مانتوی پانچو برای برخی از افراد چاق

مانتوهای مدل جلوباز گشاد، احتمالا چاقی و شکم افراد را بیشتر در معرض دید بگذارد. اما مانتوهای مدل پانچو برای برخی از افراد چاق مناسب هستند و اندام آنها را زیباتر و شیک تر نشان می دهد.

7- مانتو جلو بسته دکمه دار

به طور کلی، مانتو جلوبسته و دکمه دار، تا حدود زیادی شکم و چاقی ما را می پوشاند و اندام شو شکل بدن را بدون هیچ نقصی نشان می دهد. فقط باید توجه داشته باشید که مانتوی مناسب سایز و مقدار خود (پلاس سایز) را انتخاب کنید تا بر روی بدن شما نامرتب و شلخته دیده نگردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "برترین مدل مانتو 1401برای خانم های چاق شیک پوش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل مانتو 1401برای خانم های چاق شیک پوش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید