حضور استاندار تهران در جمع شهروندان شهرک امام رضا(ع)

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، استاندار تهران با حضور در شهرک امام رضا(ع) بومهن ضمن استماع مسائل و دغدغه های شهروندان دستوراتی جهت آنالیز و رسیدگی سریع موارد مطرح شده از سوی ساکنان را صادر کرد.

حضور استاندار تهران در جمع شهروندان شهرک امام رضا(ع)

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، مهندسعلیرضا فخاری در ادامه سفر خود به شهرستان پردیس با حضور در شهرک امام رضا(ع) بعنوان یکی از محله های هدف طرح توانمندسازی اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان پردیس دستورات لازم را جهت اتخاذ راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی این شهرک صادر کرد.

استاندار تهران در جمع شهروندان شهرک امام رضا(ع)(اوزون تپه) از افزایش سهمیه آرد نانوایی های این شهرک برای سهولت تهیه نان اهالی تاکید نمود و بعلاوه از پیگیری شرایط تملک اراضی بعد از تفاهم شهرداری بومهن با بنیاد مستضعفان اطلاع داد.

استاندار تهران اظهار داشت: شهرداری باید نسبت به جدول کشی و بهسازی و مناسب سازی معابر اقدامات لازم را انجام دهد و با در اختیار قرار گرفتن سرانه های خدماتی و با یاری و مساعدت سایر دستگاه ها نسبت به احداث مکان های فرهنگی و ورزشی و مذهبی اقدام کند.

فخاری با اشاره به اینکه شهرداری در دوره مدیریت شهری نو در یک سال گذشته در امور مرتبط با خدمات شهری و جمع آوردی زباله و تسطیح معابر خاکی جهت تسریع در عبور و مرور مردم اقدامات خوب و قابل تقدیری را انجام داده، توضیح داد: اقدامات زیر ساختی تکمیلی با اخذ مجوزهای مربوطه از قبیل تغییر کاربری پس از تحویل مالکیت به وسیله بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول در سرانجام اظهار داشت: تمام کوشش ما به عنوان خادمین بی منت، جلب رضایت شهروندان و تامین امنیت و آسایش در جامعه است که امیدواریم با کوشش شبانه روزی و خالصانه به این مهم دست پیدا کنیم.

گزارش تصویری از بازدید میدانی استاندار تهران از شهرک امام رضا(ع)

منبع: همشهری آنلاین

به "حضور استاندار تهران در جمع شهروندان شهرک امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور استاندار تهران در جمع شهروندان شهرک امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید