دارندگان XPS 13 Plus می توانند مسائل نمایشگر اولد را گزارش نمایند

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، گزارش هایی مبنی بر اینکه اخیرا بعضی از لپ تاپ های XPS 13 Plus دل مسائل عمده ای در زمینه صفحه نمایش اولد دارند، گزارش شده است. بر اساس بیانیه رسمی ارسال شده به Verge در خصوص این موضوع، طبق گزارش ها، این شرکت در حال پیگیری موضوع با افرادی است که لپ تاپ XPS 13 Plus آن ها با چنین مسئله ای روبرو است. ما هم در آنالیز خود به این نتیجه رسیده ایم که بعضی از لپ تاپ های شیک و مدرن این سری دارای مشکل هستند و چسب نگهدارنده صفحه نمایش به بدنه با مشکل روبرو است. ویدیویی هم منتشر شده است که نشان می دهد صفحه نمایش سقوط نموده و گزارش های متعدد هم به خاموش شدن صفحه نمایش، نمایش رنگ های عجیب یا عملکرد صفحه لمسی اشتباه اشاره دارند.

دارندگان XPS 13 Plus می توانند مسائل نمایشگر اولد را گزارش نمایند

بر اساس بیانیه نو کمپانی دل دریافته است که این مشکل ناشی از چسب سوم شخصی است که در این لپ تاپ ها استفاده شده است و از آن موقع به بعد هم مصرف نمایندگانی زیادی با این مشکل روبرو هستند. دل مستقیما با این مشتریان تماس گرفته و قضیه را جویا شده است تا بتواند خدمات تعمیر یا تعویض این لپ تاپ ها را انجام دهد. دل بعلاوه به Verge گزارش داده است که این مشکل مربوط به مدل های XPS 13 Plus بوده است. صفحه نمایش قدیمی غیر اولد تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته است و مشتریان بدون نگرانی می توانند این مدل لپ تاپ ها را خریداری نمایند.

خرید لپ تاپ با قیمت مناسب

علاقه مندان می توانند تنوعی عالی از لپ تاپ های برندهای مختلف را از فروشگاه مقداد آی تی دریافت نمایند. می دانیم که کمپانی دل به سرعت مشکل را طی یک فرایند سریع اصلاح نموده است و فعالانه کوشش می نماید تا با مشتریان تماس گرفته و تحت تاثیر قرار گرفتگان در این مشکل را آنالیز کند. مشتریان هم می توانند هر گونه سوال یا مسئله ای را در سایت دل ثبت نموده و تماس به وسیله کمپانی دل را خواهان شوند. دل به علت بروز این مسائل از مشتریان عذرخواهی نموده است و می گوید که با بالاترین اولویت در شرکت برای حل این مسائل در حال کار است و روی کیفیت محصولات خود کار می نماید.

قیمت لپ تاپ دل XPS 13 Plus در حد 1299 دلار بوده و می تواند یکی از برترین لپ تاپ های اولترابوک این شرکت باشد و آنالیز ها هم دقیقا همین موضوع را نشان می دهد. آنالیز نشان می دهد که این لپ تاپ شیک و براق بدوده و انتخاب ها در زمینه طراحی مانند نوار لمسی و صفحه لمسی از مسائل مهمی هستند که نسبت به نسخه گذشته دارای تغییر بوده اند. با توجه به این گزارش ها در خصوص مسائل فنی اصلی صفحه نمایش اولد، مطمئنا این موضوع به تصویر دل یاریی نمی نماید. در واقع، اگر به زودی این مسائل تمام نگردد، می تواند آسیب جدی به اعتبار شرکت وارد کند. به خصوص اینکه این یک مدل اولترا بوک است که در ازای سخت با کیفیت بالا، قیمت بالایی هم به همراه دارد.

امیدوار هستیم که این نقص صفحه نمایش اولد گسترده نباشد و روی اعتماد مصرف نمایندگان به سایر محصولات دل هم بی تاثیر باشد. امیدوار هستیم که لپ تاپ XPS 13 Plus دنباله روی راه تاچ پد بد نام اچ پی نباشد که پس از آشکار شدن چندین نقض بزرگ در زمینه طراحی پس از معرفی آن، به زودی توقف فراوری شده و اعتبار اچ پی را هم زیر سوال برد. با خرید لپ تاپ مقداد آی تی می توانید محصولاتی سالم همراه با گارانتی معتبر را دریافت نموده و بدون نگرانی از آن ها بهره ببرید. قیمت لپ تاپ دل در سری های مختلف هم در سایت ارائه می گردد.

صفحه نمایش و صدا

یکی از مهم ترین مواردی که خریداران بالقوه لپ تاپ XPS 13 Plus باید در نظر داشته باشند، مسائل مداوم XPS 13 Plus است. ایراد در چسب استفاده شده در فراوری به این معنی است که نمایشگر در بعضی از موارد افتاده و حتی دچار مشکل لمسی می گردد. نکته مثبت ماجرا این است که دل به کیفیت این صفحه نمایش توجه ویژه ای داشته و سطح جزئیات هم در آن بسیار بالا است. همین مورد هم یاری می نماید که تماشای فیلم و سریال در کنار تجربه بازی بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی باشد. همان طور که از یک نمایشگر اولد می توان انتظار داشت، رنگ های مشکی کاملا عمیق دیده شده و زوایای دید هم بسیار عریض هستند.

تصویر هم نسبتا روشن ظاهر شده و علیرغم اینکه به میزان رقبایس نیست، نسبت به قیمت لپ تاپ دل می تواند گزینه مناسب باشد. میانگین 366 نیت در روشنایی این صفحه نمایش میزان گیری شده است و در مقایسه با 495 نیت روشنایی برای مک بوک ایر M2 و 490 نیت برای مک بوک پرو M2 پایین تر است. این پنل در تست های ما بازفراوری رنگ و دقت رنگ عالی به همراه داشته است. لپ تاپ از 13 درصد طیف رنگی sRGB بهره برده و 84.2 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را هم به همراه دارد. مک بوک ایر M2 امتیاز کمتری به ترتیب با 107 درصد و 75.9 درصد در این زمینه کسب می نماید.

خرید لپ تاپ ایسر از مقداد آی تی

یکی از برندهای دیگری که می توانید به آن اعتماد کنید، ایسر است. با خرید لپ تاپ ایسر می توانید از آن در استفاده خانگی، دانشگاهی و گیمینگ یاری گرفته و شرایط خوبی هم در هنگام کار داشته باشید. لپ تاپ ایسر همیشه با مشخصات فنی بالا و قیمت پایین تر نسبت به رقبا روانه بازار می گردد و می توانید قیمت آن را با قیمت لپ تاپ دل مقایسه کنید. این موضوع سبب می گردد که ارزش خرید بالایی را هم ببینیم.

خرید لپ تاپ مقداد آی تی این حسن را دارد که در کمترین زمان ممکن به دست تان رسیده و گارانتی معتبر هم برای تمامی محصولات ارائه خواهد شد. مقداد آی تی یک مرجع عالی هم برای قیمت لپ تاپ دل و برندهای دیگر است و می توانید یک آنالیز هم بین تمامی مدل ها داشته و یک خرید ارزان بر حسب سطح نیازهای خود را داشته باشید. مقاله های خوبی هم برای خرید لپ تاپ به وسیله دانشجویان و گیمرها در کنار قشر دیگری از کاربران وجود دارد که سطح آگاهی شما را بالا برده و خریدی مطمئن را برای تان هدیه می دهد.

منبع: فوت و فن

به "دارندگان XPS 13 Plus می توانند مسائل نمایشگر اولد را گزارش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارندگان XPS 13 Plus می توانند مسائل نمایشگر اولد را گزارش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید