فیس بوک چگونگی انتشار داده های کاربران را ردیابی می نماید ، برنامه ای آزمایشی برای ارتقای سطح امنیت

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، فیس بوک برنامه ای آزمایشی را در دست اجرا دارد که قرار است به ردیابی شرایط انتشار اطلاعات کاربران بپردازد. درواقع این برنامه مطالعاتی با اهدافی بلند مدت اجرا می گردد.

فیس بوک چگونگی انتشار داده های کاربران را ردیابی می نماید ، برنامه ای آزمایشی برای ارتقای سطح امنیت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آخرین برنامه مطالعاتی فیس بوک میخواهد اقدام به پیگیری نحوه استفاده از تلفن و اطلاعات شما پرداخته و یک برنامه پژوهشی بازاریابی نو اجرا کند که رفتارهای کاربران مثل استفاده گسترده از برنامه های نصب شده، زمان استفاده، مکان استفاده، نو دستگاه و شبکه را ثبت می نماید.

فییس بوک مدعی شده که از این فراداده ها استفاده خواهد نمود تا هوش مصنوعی فیس بوک درک کند که کدام برنامه ها به وسیله کاربران ترجیح داده می شوند و در نهایت فیس بوک سیستم هدف گذاری خود را بهبود بخشد. قوانین حفظ حریم شخصی فیس بوک می گوید که محتواهای شخصی کاربر، رمزهای عبور یا پیغام ها را جمع آوری نخواهد نمود و داده ها به دست اشخاص ثالث نمی رسند.

افرادی که مایل به شرکت در این طرح مطالعاتی باشند باید سن و سایر معینات فردی خود را تایید نمایند. فیس بوک اعلام نموده که اطلاعات کاملی را در مورد نحوه اجرای این برنامه در اختیار افراد می گذارد. در نهایت برنامه دوباره همه اطلاعاتی را که جمع آوری می نماید نشان می دهد و چگونگی استفاده از این اطلاعات را معین می نماید.

منبع: انتخاب

به "فیس بوک چگونگی انتشار داده های کاربران را ردیابی می نماید ، برنامه ای آزمایشی برای ارتقای سطح امنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک چگونگی انتشار داده های کاربران را ردیابی می نماید ، برنامه ای آزمایشی برای ارتقای سطح امنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید