فیلم بایوشاک به وسیله نت فلیکس در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، نتفلیکس با همکاری کمپانی های 2K و تیک تو (Take-Two) در حال ساخت یک فیلم با اقتباس از مجموعه محبوب بایوشاک است.

فیلم بایوشاک به وسیله نت فلیکس در دست ساخت است

هیچ اطلاعات بیشتری در خصوص اینکه کدام نسخه از این سری به عنوان منبع اقتباس انتخاب شده یا چه کسی پشت ساخت آن واقع شده است در دسترس نیست، اما گفته شده که به وسیله کمپانی فیلم سازی Vertigo Entertainment فراوری می گردد. استراوس زلنیک، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کمپانی تیک تو در این باره گفت:

ایده یک فیلم بر اساس بایوشاک مدت زیادی است که مطرح می گردد و در برهه ای گور وربینسکی به عنوان کارگردان برای ساخت فیلمی بر اساس بازی اول سری انتخاب شد. پروژه ای که ساخت آن به وسیله استودیوی یونیورسال به علت امکان وجود رده بندی سنی R بهم خورد. فیلمی که قرار بود 200 میلیون دلار بودجه داشته باشد.

زمانی که وربینسکی پروژه را ترک کرد، کارگردان خوان کارلوس فرنادیلو به پروژه ذکر شده پیوست، اما کن لوین، خالق مجموعه بایوشاک با کارگردان تازه ارتباطی برقرار نکرد و ساخت این فیلم در نهایت لغو شد. با این حال امیدواریم این بار همه چیز خوب پیش برود زیرا محیط بازی و داستان آن در صورتی که به فرد مناسبی سپرده گردد، می تواند یک فیلم جالب و متفاوت را ایجاد کند.

لازم به ذکر است که تازهترین نسخه از سری بایوشاک در استودیوی کلود چمبر زیر نظر کمپانی 2K در حال ساخت است. هر چند مدت زمان زیادی از خبر ساخت آن می گذرد اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. با این حال طبق شایعات و فراخوان های استخدام استودیوی سازنده، گفته شده که بازی دنیا باز است و سیستم گفت وگو و هوش مصنوعی تازهی خواهد داشت. از طرفی به نظر می رسد که بازی حول دو شهر متفاوت یکی بالای دیگری روایت می گردد. در واقع شهر بالا از جامعه ای ثروتمند و کارآفرین تشکیل می گردد، در حالی که شهر پایین منزوی است و به رهبری یک دیکتاتور در پی جنگ است. به نظر می رسد درگیری این دو شهر یکی از المان های اصلی روایت بازی چهارم باشد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم بایوشاک به وسیله نت فلیکس در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم بایوشاک به وسیله نت فلیکس در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید