منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد.

منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد

کشورهای آسیایی خود را برای هجوم گردشگران چینی آماده می نمایند، زیرا محدودیت های کووید از بین رفته است. البته بعضی از آنها محتاط هستند.

پس از اعلام اینکه گردشگران چینی از هشتم ژانویه دیگر نیازی به قرنطینه در بازگشت به خانه نخواهند داشت، افزایش رزروها از بزرگترین بازار سفرهای خارجی دنیا در سال 2019 رقم خورد.

255 میلیارد دلار در سال، هزینه دنیای گردشگران چینی در همه گیری متوقف شد و حفره ای را در بازار آسیا ایجاد کرد. نتایج نشان داد که چینی ها می توانند در بهبود گردشگری تایلند موثر باشند اما آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

منظره هجوم چینی های پولدار به خیابان های خرید در سراسر دنیا باعث افزایش سهام لوکس در این هفته شد، زیرا چین 21 درصد از 350 میلیارد یورو (501.4 میلیارد دلار سنگاپور) بازار کالاهای لوکس دنیا را در اختیار دارد. از آنجایی که تعطیلات سال نو که معمولا یک دوره اوج سفر برای گردشگران چینی است از 21 ژانویه شروع می گردد، بعضی از مشاغل در حال آماده شدن هستند.

با این حال، ژاپن به علت توسعه سریع ویروس در چین در خصوص گردشگری چین محتاط است و ورود بازدید نمایندگان چینی مثبت موجب هفت روز قرنطینه تحت اقدامات مرزی تازه می گردد که از 30 دسامبر اجرا شده است.

ایالات متحده خاطرنشان کرد که آزمایش های اجباری کووید را برای مسافران چینی اعمال می نماید و به هند، ایتالیا و تایوان می پیوندند تا اقدامات تازهی را انجام دهند؛ در حالی که فیلیپین در حال آنالیز الزام آزمایش است.

منبع: همگردی

به "منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید