اخبار صنعت

سونی خودروی نو خود را با استفاده از دسته دوال سنس راهنمایی کرد

در حال حاضر رویداد CES سال 2024 میلادی در جریان است و کمپانی های مختلف در حال نشان دادن آخرین نوآوری های خود در صنعت و تکنولوژی هستند. سونی یکی از شرکت های بسیار بزرگ در دنیای تکنولوژی و گیمینگ است که توانسته عملکرد بسیار خوبی در این چند سال داشته باشد. حال...

22 دی 1402

فعالیت سامانه بارشی در 9 استان

خبرنگاران: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 9 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گرد و خاک در نقاط مختلف کشورهشدار داد.

23 شهریور 1402

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه قانونی نیست ، شرکت ها مبالغ مازاد را برگردانند

در حالی که پس از قریب به یک ماه از اطلاعیه تصمیم گیری شورای رقابت برای قیمت خودروهای مونتاژی می گذرد و هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده، برخی شرکت های خودروساز محصولات عرضه شده در طرح فروش یکپارچه خودروها را با اعمال افزایش قیمت فاکتور یا قیمت تازه اعلام کرده...

12 اردیبهشت 1402

کاوش تپه 5 هزار ساله برای آموزشِ دانشجویان

تپه پیر یکی از 900 محوطه عصر مفرغ در سیستان و بلوچستان و دربردارنده کهن ترین دوران استقراری این منطقه است.

21 اسفند 1401

میتسوکا موتور و خودروهای عجیبی که فراوری می نماید!

آنچه که میتسوکا را به کسب و کاری متفاوت مبدل نموده به حوزه فعالیت آن مربوط می گردد که به طور خاص به ارائه پروژه های رترو-کلاسیک مشغول است.

4 اسفند 1401

کاهش 9 تا 18 متری تراز آب دریای خزر در سال های آینده

رئیس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: تراز سطح آب دریای خزر در سال های آینده با کاهش 9 تا 18 متری روبرو می گردد.

24 بهمن 1401

استادیوم آزادی خوب ساخته نشده، زود مستهلک شده! ، ضد زلزله بودن اکباتان، افسانه است یا واقعیت؟

زلزله ، این یکی از بزرگترین کابوس های تهران است. شهری با جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر. شهری که هر 158 سال یک زلزله بالای 7 ریشتر را تجربه نموده. زلزله ترکیه بهانه ای شده تا باری دیگر درباره زلزله در ایران سخن گفته گردد و کارشناسان درباره اش حرف بزنند.

20 بهمن 1401

مغز از مرگ مطلع می گردد؟، پس از مرگ چه بر سر بدن می آید؟

حتی افرادی که از پرداخت مالیات خود فرار می نمایند، نمی توانند از مرگ فرار نمایند. همه ما می میریم، و وقتی این اتفاق می افتد، بدن ما آنطور که باید، عمل نمی کند.

13 بهمن 1401

روایت عجیب یک کارگردان ژاپنی ، امنیت نداریم ، ساعت کار طولانی و دستمزدهای ناچیز

سینمای ژاپن با پیشینه ای افزون بر یک قرن یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین صنعت های فیلم دنیا را داراست اما کارگردان تحسین شده ژاپنی می گوید سینمای این کشور با بودجه ای ناکافی و نگاه درونگرای خود باعث از بین رفتن استعدادهای جوان می گردد.

10 بهمن 1401

5 نکته مهم برای تهیه کنسرو ذرت در منزل

کنسرو ذرت یکی از کنسروهای پر کاربرد در دنیای آشپزی است که برای تهیه انواع سالاد، سوپ، فست فود و غذاهای مدرن به کار می رود.

28 دی 1401

منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، منطقه ها توریستی آسیا برای رونق صنعت گردشگری آماده می گردد.

20 دی 1401

نوروز97 را بدون استرس هزینه ها شروع کنیم

طبق گفته علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، هزینه های حمل و نقل مسافران در ایام نوروز 97 با ناوگان عمومی افزایش نمی یابد. این خبر در بخش اخبار گردشگری، اخبار گردشگری دنیا و جدیدترین اخبار گردشگری در نوروز97 درباره هزینه...

17 دی 1401

مسائل امنیتی در سال 2019 تشدید می گردد؟ ، نگرانی کارشناسان سایبری از آینده اینترنت اشیاء

بسیاری از کارشناسان سایبری در مورد آینده اینترنت اشیاء نگرانی هایی دارند. عمده نگرانی ها به مسائل امنیتی و چگونگی نفوذ اطلاعات مرتبط است.

28 آذر 1401

جاهای دیدنی هند که باید در زندگی تان ببینید

سفر برترین راه برای آشنایی با قومیت های مختلف است، همانطور که از قدیم هم گفتند بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی. کشور هند هم به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری شناخته می گردد که به علت آیین های گوناگون و جاذبه های گردشگری زیادی که دارد، باعث آشنایی هرچه...

6 آذر 1401

ببینید ، لحظه فرار عجیب شاه کبرای سمی از باغ وحش

یک شاه کبرا به وسیله یک چراغ در سقف محفظه شیشه ای خود در بخش خزندگان، بخشی از باغ وحش اسکانسن در استکهلم سوئد فرار کرد.

8 آبان 1401

همایش فعالان صنعت چاپ استان سمنان برگزار می گردد

مسئول امور چاپ و انتشارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش فعالان صنعت چاپ این استان در شاهرود اطلاع داد.

2 آبان 1401

طرز تهیه سوپ شلغم، معجونی برای سرماخوردگی

خبرنگارانـ سوپ یکی از محبوب ترین پیش غذا های دنیاست که در بسیاری از رستوران ها به صورت پیش غذا و غذای اصلی در انواع و طعم های گوناگون سرو می گردد. سوپ بعلاوه به علت داشتن سبزیجات، مرغ، حبوبات و مواد لبنی مثل شیر و خامه ارزش غذایی بالایی دارد و می تواند...

24 مهر 1401

تفاوت استقلال فرهاد مجیدی با استقلال سا پینتو

در حالی که استقلال تا سرانجام هفته هفتم لیگ بیستم جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده بود و شاید به واسطه حضور تیم های سپاهان، پرسپولیس، گل گهر و حتی آلومینیوم اراک در جایگاهی بالاتر از رتبه خودش امید کمتری به قهرمانی داشت، اما استقلال امروز تنها...

13 مهر 1401

آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید.

10 مهر 1401

نمایی از روستای ناظم آباد در یک نگاه

روستای ناظم آباد در شهرستان اهر سوژه شهروند خبرنگار ما شده است.

8 مهر 1401
تعداد: (165)