نشست داداش پور با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، نخستین نشست رئیس سازمان امور دانشجویان با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان به منظور تعامل هر چه بیشتر در راستای کاهش مسائل سازمانی برگزار گردید.

نشست داداش پور با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ فیروزآباد، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان از مدیریت مشارکتی بعنوان اولویت اصلی و اساسی برنامه های خود در موضوع درون سازمانی یاد کرد و گفت: تمامی کارکنان سازمان، از نگهبان تا ریاست سازمان باید در تعالی سازمان دارای نقش بوده و در این حلقه، شاهد و ناظر چرخش ایده ها باشیم و هیچکس خود را در داخل حصاری محدود نبیند و با تعامل بیشتر و با همفکری و هم افزایی با سایر کارکنان، به پویایی و شکوفایی و تحرک بیشتر سازمان مدد رسانند.

وی در انتها به محاسن این جلسات اشاره نمود و گفت: این نشست بصورت برنامه ریزی شده برگزار خواهد شد و بی تردید این نشست ها در کاهش تعارضات فردی و اداری و نیز ایجاد هویت بخشی به جایگاه ادارات، مفید و موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است در این نشست روسای ادارات سازمان امور دانشجویان، چالش ها و آسیب های پیش روی سازمان را با ریاست سازمان در میان گذاشتند و از سامانه سجاد بعنوان یکی از چالش های اصلی و اساسی بین اغلب ادارات این سازمان برشمردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست داداش پور با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست داداش پور با روسای ادارات سازمان امور دانشجویان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید