هتل حبابی ایسلند؛ خوابیدن زیر نور ستاره ها

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، 18 اتاق این هتل گنبدهای شفافی دارند که در دو مکان جنگلی دورافتاده قرار گرفته اند. میهمانان می توانند مکان جنگل را در ساحل جنوبی ایسلند یا در شمال این کشور انتخاب نمایند. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس باشند تا برای یک شب در هتل اقامت نمایند متوجه می شوند که چرا این هتل به هتل 5 میلیون ستاره معروف است.

هتل حبابی ایسلند؛ خوابیدن زیر نور ستاره ها

این هتل، حریم خصوصی، طراحی داخلی غبطه انگیز و مناظر خیره نماینده ای را ارائه می دهند.

هر زوج می تواند اتاق خود را از بین نه مورد اتاق ارائه شده در هر مکان انتخاب نمایند. با این حال، مکان اتاق ها مخفی نگه داشته می شوند و فقط با رزرواسیون، مهمانان دستورالعمل هایی را در خصوص یافتن محل هتل دریافت می نمایند. هر اتاق حبابی دارای یک تخت دونفره، تختخواب زیبا و تعداد زیادی پتو اضافی است. میهمانان در هنگام مشاهده راه شیری در بالای سر خود، به خواب عمیقی فرو می فرایند. اگر میهمانان خوش شانس باشند، ممکن است شفق قطبی را نیز مشاهده نمایند.

اگرچه ممکن است مهمانان هرگز مایل به ترک اتاق هتل حبابی خود نباشند، اما برای دسترسی به حمام و آشپزخانه مشترک هتل یک پیاده روی کوتاه ضروری است.

مکان های هتل در فاصله کوتاه از شهرها قرار گرفته است و گزینه های زیادی برای صرف غذا وجود دارد. پایتخت رنگارنگ ایسلند، از هر دو مکان هتل حبابی کمتر از دو ساعت رانندگی فاصله دارد. اقامت در هتل حبابی باعث آرامش و گشت و گذار در طبیعت می گردد.

منبع: گردشبان

به "هتل حبابی ایسلند؛ خوابیدن زیر نور ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل حبابی ایسلند؛ خوابیدن زیر نور ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید