آلومینیوم اراک، پرسپولیس؛ طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته می گردد؟، گل گهر ، سپاهان؛ جدال قلعه نویی و مورایس در سیرجان

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، پرونده مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 ملاقات بسته می گردد و پرسپولیس به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

آلومینیوم اراک، پرسپولیس؛ طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته می گردد؟، گل گهر ، سپاهان؛ جدال قلعه نویی و مورایس در سیرجان

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 4 بازی به سرانجام می رسد و در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به ملاقات تیم آلومینیوم اراک می رود.

تیم فوتبال پرسپولیس از 2 بازی قبل خود فقط 2 مساوی به دست آورده و گلی هم به ثمر نرسانده است. همین موضوع باعث نگرانی طرفدارانش شده است.

سرخپوشان مرکز بعد از 2 تساوی در شروع مسابقات لیگ بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی برای سومین بار در اراک به مصاف آلومینیوم می فرایند که در هر 2 بازی قبلی شکست خوردند و دست خالی به تهران برگشتند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با رجحان برابر تیم آلومینیوم اولین برد خود در لیگ برتر فوتبال را کسب نمایند و علاوه بر این طلسم نبردن حریف خود در اراک را بشنمایند.

این احتمال وجود دارد که لوکادیا مهاجم خارجی نو پرسپولیس برابر تیم آلومینیوم اراک روانه زمین مسابقه گردد و برای سرخپوشان گلزنی کند. مرتضی پور علی گنجی هم با وجود صدور ITC به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شد و با یک برد و یک تساوی و کسب 3 امتیاز در رتبه هفتم واقع شده است.

شاگردان رحمتی قصد دارند فرایند شکست ناپذیری خود را برابر پرسپولیس ادامه بدهند، اما کار سختی پیش رو دارند.

تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت و با کسب 4 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی واقع شده است.

البته قلعه نویی بعد از تساوی برابر تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد که تیمش مستحق یک امتیاز بازی هم نبود.

تیم گل گهر فصل گذشته با نتیجه 4 بر 2 توانست تیم سپاهان را شکست بدهد، اما نتیجه این بازی به خاطر استفاده غیر مجاز از باگناما بازیکن گابنی 3 بر صفر به نفع سپاهان تغییر کرد.

به طور حتم شاگردان قلعه نویی برای جبران آن باخت به مصاف تیم سپاهان می فرایند.

علاوه براین، باگناما بازیکن گابنی محرومیتش از 3 ماه به 4 جلسه کاهش یافت و 2 جلسه آن نیز به مدت 6 ماه به حالت تعلیق عایدی و به این ترتیب باگناما می تواند از این هفته قادر به همراهی تیمش در بازی های لیگ برتر فوتبال است.

در آن طرف، سپاهان تنها تیم 6 امتیازی لیگ برتر فوتبال است و این تیم میخواهد فرایند رو به رشد خود را ادامه بدهد و اختلافش را با مدعیان بیشتر کند.

پیغام نیازمند هم به تیم سپاهان برگشته است و اکنون تیم سپاهان 2 دروازه بان آماده درون دروازه دارد و این موضوع برای مظاهری اتفاق خوبی نیست چرا که دیگر از فیکس بودنش در ترکیب طلایی پوشان اطمینان خاطر ندارد.

جدال مورایس دستیار سابق مورینیو با امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال در این بازی مجذوب کننده و دیدنی خواهد بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته توانست یک امتیاز از پرسپولیس در استادیوم آزادی بگیرد و با 2 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.

شاگردان نکونام تا به امروز بردی در لیگ برتر فوتبال نداشتند و آن ها قصد دارند با حمایت طرفداران خونگرم خود این طلسم را در بازی با تراکتور بشنمایند.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور در دقایق سرانجامی بازی با تیم ذوب آهن به دست آورد.

طرفداران تراکتور امیدوارند که قربان بردیف مربی کارنامه دار روس بتواند که تیمشان را به قهرمانی برساند.

سرخپوشان تبریزی همچون حریف خود در لیگ برتر فوتبال بردی نداشتند و آن ها قصد دارند بار رجحان برابر فولاد اولین برد خود را در فصل نو کسب نمایند، اما کار سختی در اهواز پیش رو دارند.

تیم فوتبال طرفدار هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافت و با 4 امتیاز در رتبه چهارم نهاده شد.

تیم طرفدار در دومین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال تا به امروز صنعت نفت آبادان را شکست نداده است. این تیم میخواهد اولین برد خود را برابر برزیل ایران کسب کند.

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان تنها یک امتیاز در لیگ برتر فوتبال کسب نموده است. برزیل ایران میخواهد با رجحان برابر طرفدار اولین برد خود را در فصل نو کسب کند.

ساکت الهامی و پرکاس سرمربیان 2 تیم برای اولین بار برابر یکدیگر قرار می گیرند به همین دلیل شناخت چندانی از هم ندارند.

نتایج روز نخست هفته سوم لیگ برتر فوتبال

استقلال 1- 0 مس کرمان

ذوب آهن 0-0 مس رفسنجان

نفت مسجد سلیمان 1- 2 پیکان

نساجی مازندران 2- 2 ملوان

وبلاگ فیروزآباد ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آلومینیوم اراک، پرسپولیس؛ طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته می گردد؟، گل گهر ، سپاهان؛ جدال قلعه نویی و مورایس در سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک، پرسپولیس؛ طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته می گردد؟، گل گهر ، سپاهان؛ جدال قلعه نویی و مورایس در سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید