رئیسی: بومی گزینی در استخدام ها رعایت گردد

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، رئیس جمهور گفت: در استان خوزستان نیروهای بسیار خوب و حرفه ای وجود و بومی گزینی در استخدام ها باید رعایت گردد.

رئیسی: بومی گزینی در استخدام ها رعایت گردد

به گزارش باشگاه وبلاگ فیروزآباد، سید ابراهیم رئیسی در جمع کارگران فولاد جهان آرا خرمشهر گفت:ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که دولت، همه دستگاه ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران به عهده دارند و با تمام توان و همگرایی و همت دستگاه های اجرایی از پس این مسئولیت بر خواهیم آمد.

او گفت :رشادت های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد و مردم خوزستان به گردن همه کشور حق دارند زیرا شجاعت آنها در جهان زبانزد است.

به گفته رئیس جمهور با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرای خرمشهر در آینده ای نزدیک 2 هزار و 200 نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جمهور از کارخانه فولاد جهان آرا خرمشهر بازدید کرد

آقای رئیسی در سفر خود به منطقه آزاد اروند از کارخانه در دست احداث فولاد شهید جهان آرا در خرمشهر بازدید کرد.

فاز نخست اجرای این طرح با پیشرفت 97 درصدی در حال اجراست و ظرفیت اسمی آن یک میلیون و 200هزار تن تعریف شده است.

محصول نهایی این طرح که عملیات آن از سال 1394 شروع شده، اسلب با 12 متر طول، عرض 2متر و 20 سانتی متر و قطر 30 سانت است که در خاورمیانه نخستین خط فراوریی محصول فولادی با این ابعاد خواهد بود.

این طرح که در مساحتی معادل 273 هکتار در حال اجراست در فاز نخست خط فراوری و سایت آب شیرین کن آن با فراوری روزانه 27 هزار مترمکعب بهره برداری خواهد شد.

منبع: فرارو

به "رئیسی: بومی گزینی در استخدام ها رعایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: بومی گزینی در استخدام ها رعایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید