رضاییان: حیف این فوتبال است که تماشاگران را نداشته باشد، اجازه بدهید ما فوتبالیست ها لذت ببریم

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هم به مانند دیگر اهالی فوتبال کشورمان خواستار حضور تماشاگران در استادیوم ها شد.

رضاییان: حیف این فوتبال است که تماشاگران را نداشته باشد، اجازه بدهید ما فوتبالیست ها لذت ببریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فیروزآباد، رامین رضاییان درباره رجحان 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: فقط به طرفداران باشگاه بزرگ پرسپولیس این برد ارزشمند را تبریک می گویم. یک خواهش از مسئولان و وبلاگ فیروزآباد دارم که پیگیری کنید و طرفداران از فوتبال محروم نکنید. در همه جای جهان غیر از ایران، تماشاگران به استادیوم می آیند. حیف این فوتبال نیست که این طرفداران را نداشته باشیم؟

وی توضیح داد: نه فقط تیم ما، بلکه همه تیم های از تیم های بزرگ شهرستانی تا تیم های بزرگ مرکز از حضور طرفداران محروم هستند. خواهش می کنم مسئولان اجازه بدهند طرفداران با 20 تا 30 درصد ظرفیت به استادیوم ها بیایند. در همه جای جهان در حال حاضر طرفداران حضور دارند و شب گذشته نیز در ملاقات تیم های چلسی و لیورپول دیدیم که طرفداران حتی ماسک هم نداشتند. تا این حد ما نمی خواهیم و با رعایت مسائل بهداشتی، می توان اجازه حضور 20 تا 30 درصد تماشاگران را صادر کرد تا طرفداران و ما فوتبالیست ها از این اتفاق لذت ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضاییان: حیف این فوتبال است که تماشاگران را نداشته باشد، اجازه بدهید ما فوتبالیست ها لذت ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: حیف این فوتبال است که تماشاگران را نداشته باشد، اجازه بدهید ما فوتبالیست ها لذت ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید