علی کریمی در استقلال بماند برای خودش بهتر است

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، سعید لطفی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرنگاران ابتدا به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اشاره نمود و گفت: با فکری بیشتر از 3 سال همکار و در تیم های مختلفی دستیار وی بودم. شناخت خوبی از او و روش کاری اش دارم. به جرات می گویم فکری یکی از مربیان جوان و بسیار خوب است و حالا حالاها برای رشد و پیشرفت جا دارد. فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود و من بسیار امیدوارم این تیم بتواند با فکری اوج گرفته و به روزهای خوب بازگردد.

علی کریمی در استقلال بماند برای خودش بهتر است

دستیار پیشین فکری ادامه داد: مربیگری در استقلال فراتر از مربیگری در دیگر تیم هاست و روش خاص خودش را دارد. فکری به واسطه سال ها بازی کردن در استقلال و نشستن روی نیمکت همین تیم به عنوان دستیار، این روش ها را خوب بلد است و به نظرم از عهده این کار به خوبی بر می آید.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلال در این فصل راه دشواری در پیش دارد. توقع از تیم بسیار بالاست و این کار را برای قهرمانی سخت می نماید. ضمن اینکه سال ها دوری از قهرمانی خودش قدری ایجاد استرس و فشار روانی بر تیم می نماید.

لطفی در مورد شرایط فنی تیم گفت: استقلال نفرات خوبی در اختیار دارد و باید میلیچ و دیاباته هم به این تیم بازگردند تا تیم کامل گردد. علی کریمی هم بهتر است برگردد و در این صورت می تواند به استقلال یاری کند. بازگشت علی کریمی بیشتر از اینکه به سود استقلال باشد می تواند به سود خودش باشد.

وی اضافه نمود: خیلی ها در استقلال چهره شدند و از این تیم رفتند. ولی استقلال هیچ وقت خالی از بازیکن نشد و بازیکنان دیگر فرصت ستاره شدن پیدا کردند. کریمی برگردد جای خودش را دارد و اگر برود حتماً هستند بازیکنان ایرانی دیگر که بتوانند از این فرصت استفاده نمایند و خودشان را مطرح نمایند.

مربی فوتبال در مورد تعویق در آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: این نظر ستاد کرونا است و باید از آن تمکین کرد. به هر حال سلامتی بازیکنان و خانواده آنها باید در اولویت همه امور قرار داشته باشد و من امیدوارم هرچه زودتر این ویروس نابود گردد تا کشور ما و همه کشورهای جهان نفسی به راحتی بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علی کریمی در استقلال بماند برای خودش بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی در استقلال بماند برای خودش بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید