مناسب سازی فضای بصری و سیمای تئاتر شهر در بوستان دانشجو

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، شهردار منطقه 11 گفت: به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر فجر به منظور نظافت محیطی و کنترل مستمر خدمات شهری در بوستان دانشجو اکیپ ویژه پاکسازی و نظافت محیطی در محوطه تئاتر شهر مستقر شد.

مناسب سازی فضای بصری و سیمای تئاتر شهر در بوستان دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فیروزآباد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی در این باره اضافه کرد: همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر فجر پیرامون تئاتر شهر با توجه به حضور هنرمندان و شهروندان در بوستان دانشجو و چهارراه ولیعصر (عج) از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، اقدامات پاکسازی محیطی، نصب بنر، انجام خدمات شهری، آذین بندی و کاشت گل صورت گرفته است.

موسوی بعلاوه با اشاره به این که یکی از وظایف شهرداری هم زمان با اعیاد و مناسبت های ملی آماده سازی فضا های شهری است؛ اعلام کرد: اقداماتی همانند، زیبا سازی محیط پیرامون، علف کشی، کاشت گل های فصلی در فلاورباکس های اطراف، بعلاوه نظافت و گند زدایی محیطی نیز در محدوده برگزاری جشنواره تئاتر فجر صورت گرفته است.

به گفته موسوی: شهرداری منطقه 11 کوشش می نماید با ارتقای فرهنگ شهروندی در مسائلِ حفظ پاکیزگی و زیبا سازی شهری با استفاده از تمام توان خود در این زمینه گامی اثر بخش بردارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مناسب سازی فضای بصری و سیمای تئاتر شهر در بوستان دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی فضای بصری و سیمای تئاتر شهر در بوستان دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید