پیام مسرور کننده بلژیک برای فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ فیروزآباد، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، پنجشنبه شب و بامداد آدینه با برگزاری 10 ملاقات در سطح A، C، D پیگیری شد. از سطح A و در گروه چهارم، بلژیک میزبان ولز یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2022 بود که این ملاقات با رجحان دو بر یک بلژیک همراه شد. کوین دی بروین و باتشوایی در نیمه نخست برای میزبان گلزنی کردند و مور در دقیقه 50 یکی از گل های خورده میهمان را جبران کرد.

پیام مسرور کننده بلژیک برای فوتبال ایران

از همین گروه، هلند در زمین لهستان با گل های گاکپو و برخواین به فزونی دو بر صفر دست یافت و صدرنشینی را ادامه داد. هم اکنون در این گروه، هلند با 13 امتیاز صدرنشین است و بلژیک با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. لهستان با 4 و ولز با یک امتیاز در رتبه های سوم و چهارم هستند.

از گروه یک و در ملاقاتی حساس، کرواسی به عملکرد درخشان خود ادامه داد و در زاگرب با حساب دو بر یک دانمارک را از پیش رو برداشت تا با 10 امتیاز به صدر جدول برسد و دانمارک هم 9 امتیازی باقی ماند. از همین گروه، فرانسه بالاخره طعم پیروزی را چشید و با گل های امباپه و ژیرو با حساب دو بر صفر اتریش را مغلوب کرد تا 5 امتیاز شده و در رتبه سوم قرار بگیرد. اتریش هم چهار امتیازی ماند.

بعلاوه در سطح C و از گروه سوم، جمهوری آذربایجان در ملاقات خارج از خانه مقابل اسلواکی به فزونی ارزشمند دو بر یک رسید. حجت حق وردی مدافع ایرانی باشگاه تراکتور تبریز که بیش از یکسال است با پیراهن تیم ملی جمهوری آذربایجان به میدان می رود در دقیقه 95 کرنر ارسالی را با ضربه سر به گل دوم و پیروزی بخش تیمش تبدیل کرد.

نتایج سایر ملاقات ها

سطح C

قزاقستان 2 - بلاروس یک

لیتوانی یک - جزایر فارو یک

ترکیه 3 - لوکزامبورگ 3

سطح D

لتونی یک - مولداوی 2

لیختن اشتاین صفر - آندورا 2

منبع: فرارو

به "پیام مسرور کننده بلژیک برای فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مسرور کننده بلژیک برای فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید