استارتاپ

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت های شغلی و کارآموزی شرکت های دانش بنیان، فناور، استارتاپ ها و شرکت های صنعتی، از 21 تا 27 خرداد 1401 برگزار می گردد.

18 تیر 1401

حمایت بیل گیتس از فراوری گوشت مصنوعی با میکروب آتشفشانی

بیل گیتس و استارتاپ مورد حمایت جف بزوس می خواهند یک میکروب آتشفشانی را به یک منبع غنی پروتئینی تبدیل نمایند.

26 تیر 1400

نقشه راه صنایع دستی کرمان تدوین گردد

رئیس اتاق کرمان گفت: صندلی صنایع دستی در استان با وجود هنرمندان توانمند و صنایع دستی متنوع و ارزشمند، تعیین نیست که باید با آسیب شناسی و تهیه نقشه راه صنایع دستی استان، کرمان در جمع استان های مطرح صنایع دستی قرار گیرد.

9 فروردین 1400

بازگشت آرامش نسبی به بازار مرغ

بعد از چند روز تنش در بازار مرغ، طی روز های اخیر با توزیع مرغ منجمد و گرم در بازار های اصلی اندکی از التهابات قیمت مرغ کاسته شد.

8 دی 1399

سوغاتی و مدرنیته

با نام هر شهر، منطقه و یا کشوری، چیزهای خاص و مختلفی به ذهن ما می آید؛ مثلا با شنیدن نام تهران بیشتر افراد به یاد خیابان ولیعصر و با شنیدن نام پاریس، به یاد برج ایفل می افتند و یا کمتر کسی با شنیدن نام چین یاد دیوار چین نمی افتد.بیشتر شما حتما در فیلم های...

14 آبان 1399

محصولات فناورانه دانش بنیان ها به مهمات جبهه مقابله با کرونا تبدیل شده است

شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک های علم و فناوری به صورت روز شمار و ساعت به ساعت یک محصول جدید برای کاهش اثرات همه گیری ویروس کرونا در اختیار اعضای جامعه قرار می دهند.

7 تیر 1399

بازپرداخت اقساط شرکت های دانش بنیان 3 ماه عقب افتاد

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت های دانش بنیان می توانند درخواست امهال سه ماهه بازپرداخت اقساط را به صندوق اعلام نمایند.

17 خرداد 1399

کرونا و گرافینا

کرونا یک مشکل جدید است و خبر بد این که عفونت های مقاوم شده به آنتی بیوتیک ها نیز در راه هستند و با چند سال تاخیر ممکن است از راه برسند. این که بگوییم زمین تب نموده است و دارد نسل ما را اصلاح میکند از آن باورهای قدیمی است که بیشتر به درد سر به راه کردن بشر...

27 اردیبهشت 1399

پردیس سامیت 2020 هفته آخر بهمن ماه برگزار می گردد

رویداد پردیس سامیت 2020 با هدف شبکه سازی و تعریف همکاری مشترک میان فعالان اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی 24 و 25 بهمن در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

2 فروردین 1399