کسب و کار

فروش جهانی مجموعه فاینال فانتزی از 185 میلیون نسخه گذشت

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی گزارش نتایج مالی خود را برای شش ماه گذشته منتهی به 30 سپتامبر (8 مهر) منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، اگرچه ممکن است سود کلی این شرکت به نسبت کاهش یافته باشد، اما به نظر می رسد که سری نقش آفرینی فاینال فانتزی...

20 آبان 1402

چگونه از خود در برابر ماکیاولیسم محافظت کنیم؟

ویژگی سه گانه تاریک در موقعیت های خاص و متفاوتی ظهور می نماید. یکی از انواع دسته های این افراد توجه محققانی را در دانشگاه نیوهمپشایر به خود جلب نموده است.

26 مرداد 1402

10 فایده نور طبیعی برای سلامت جسم و روان

امروزه علم معماری به استفاده از نور طبیعی و پنجره های بزرگ، نورگیر، فضاهای روشن و مطبوع در طراحی خانه و ساختمان ها گرایش پیدا نموده است. تحقیقات نشان می دهد که نور طبیعی به کاهش مصرف انرژی و تنظیم دما یاری می نماید. نور خورشید تأثیر زیادی بر سلامتی دارد...

31 خرداد 1402

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه قانونی نیست ، شرکت ها مبالغ مازاد را برگردانند

در حالی که پس از قریب به یک ماه از اطلاعیه تصمیم گیری شورای رقابت برای قیمت خودروهای مونتاژی می گذرد و هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده، برخی شرکت های خودروساز محصولات عرضه شده در طرح فروش یکپارچه خودروها را با اعمال افزایش قیمت فاکتور یا قیمت تازه اعلام کرده...

12 اردیبهشت 1402

برخورد تبعیض آمیز با کاربران؛ چه کسانی در لیست VIP مخفی توییتر حضور دارند؟

توییتر یک لیست VIP شامل 35 حساب کاربری دارد که گفته شده توییت های آنها را بیشتر نمایش می دهد!

9 فروردین 1402

کوشش دیوانه وار 7 هوادار برای شبیه شدن به سلبریتی مورد علاقه خود

همه ما سلبریتی یا شخصیت خیالی مورد علاقه مان را داریم و گاهی دوست داریم خود را به شکل آن ها درآوریم. اما در حالی که بیشتر مردم برای این کار به تقلید استایل اکتفا می نمایند، اما بعضی هم هستند که پا را فراتر می گذارند و با صرف هزینه ای هنگفت کوشش می نمایند...

6 اسفند 1401

وزارت میراث فرهنگی هیچ کار ارزشمندی را در شوش انجام نداده است

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، وزارت میراث فرهنگی هیچ کار ارزشمندی را در شوش انجام نداده است.

8 بهمن 1401

برترین ماشین حساب های مهندسی برای فصل امتحانات

چه امتحان در پیش داشته باشید، چه بخواهید ترم تازه را پرقدرت آغاز کنید و یا حتی یک مهندس و پژوهشگر خبره باشید، یک ماشین حساب مهندسی مناسب همواره می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

4 بهمن 1401

قیمت محصولات سایپا سه شنبه 20 دی 1401

خبرنگاران- قیمت کوییک پلاس اتوماتیک امروز سه شنبه 20 دی در بازار آزاد خودرو 10 میلیون تومان نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد و به 415 میلیون تومان رسید. همزمان قیمت تیبا صندوقدار به همین میزان ارتقا پیدا کرد و آن را امروز 300 میلیون تومان معامله می کننند.

24 دی 1401

فیس بوک چگونگی انتشار داده های کاربران را ردیابی می نماید ، برنامه ای آزمایشی برای ارتقای سطح امنیت

فیس بوک برنامه ای آزمایشی را در دست اجرا دارد که قرار است به ردیابی شرایط انتشار اطلاعات کاربران بپردازد. درواقع این برنامه مطالعاتی با اهدافی بلند مدت اجرا می گردد.

4 دی 1401

قیمت نجومی اولین آیفون تاشو جهان

دیجیاتو نوشت: با توجه به موفقیت مداوم اپل با آیفون، این احتمال وجود دارد که غول کوپرتینویی در حال آماده سازی اولین گوشی تاشو خود باشد که تا به امروز نیز شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.

28 مهر 1401

از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می دانیم؟

احتمال بروز نقص و خراب شدن دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی، یکی از آن اتفاقاتی است که برای هر کاربری ممکن است رخ دهد. در چنین لحظاتی، پیدا کردن یک مرکز معتبر و رسمی، به چالش اصلی بسیاری از کاربران تبدیل می گردد.

21 مهر 1401

اطلاعات بیشتری از سرفیس لپ تاپ 5 و سرفیس پرو 9 منتشر شد

در حالی که تنها سه روز تا برگزاری رویداد سخت افزاری مایکروسافت زمان به جای مانده، به تازگی خبر جدیدی در رابطه با سرفیس لپ تاپ 5 و سرفیس پرو 9 منتشر شده است.

17 مهر 1401

معرفی و آنالیز شرایط فروش اقساطی خودروی هایما S5

با آنالیز فروش اقساطی خودروی هایما S5 به صورت فرصت استثنایی همین اکنون می توانید با نهایی ساختن اقدامات خرید این محصول به صورت اقساطی از مزیت آن بهره مند باشید. در ادامه به طور کلی به به آنالیز شرایط فروش اقساطی پرداخته شده است.

2 مهر 1401

برترین راه ها برای خلاص شدن از اعلان های مزاحم در تلفن همراه

گاهی اعلان هایی که روزانه در تلفن همراه خود دریافت می کنیم به میزان ای آزاردهنده هستند که در پی خلاصی از آن ها هستیم.

22 شهریور 1401

گشت و گذار در لوکس ترین محله های اصفهان

محله های اصفهان بسیار زیبا و دیدنی هستند. شهر اصفهان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران است. این شهر که در زمان صفویه به عنوان مرکز ایران شناخته می شد، دارای بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و به نصف دنیا معروفیت دارد. این استان...

12 شهریور 1401

چرا سقف وافل برترین سیستم سقف در ساختمان شناخته شده است؟

بعلاوه سقف وافل به گونه ای طراحی شده است که در پروژه های بزرگ بسیار ارزان و مالی می باشد. از این رو سیستم وافل محبوبیت ویژه ای میان کارفرماها و مهندسین گرامی پیدا نموده است. در این مطلب به آنالیز ویژگی های مهم در خصوص طراحی و اجرای سقف وافل و آنچه که این...

25 مرداد 1401

فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای فراوری داخل بهمن 99

گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن 99 به وسیله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صمت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها را در کشور را برعهده دارد.

7 مرداد 1401

مقایسه مرسدس بنز E350 کوپه با ب ام و 420i کوپه و تویوتا GT86

خودروهای کوپه کلاسی از خودرو است که ستون C آنها به صورت شیب دار ساخته شده و عموماً دو در است (در مطلب انواع کلاس بندی خودرو به شکل مفصل درباره این خودرو صحبت کرده ایم)، اما نمونه های کوپه 4 در هم از طریق برندهای مختلف عرضه شده است.

6 مرداد 1401

برای اولین بار هزینه ساخت مسکن از نرخ فروش در بازار پیشی گرفت

رییس کانون انبوه سازان گفت: فراوری مسکن در شهر تهران به حدود 2000 واحد در ماه رسیده که کمترین مقدار طی 18 سال اخیر محسوب می گردد و از دلایل اصلی آن افزایش قیمت تمام شده، نبود سیاست های تشویقی، رشد هزینه صدور پروانه، مالیات و دستمزد است؛ اوضاع به گونه ای شده...

5 مرداد 1401
تعداد: (135)