همایشها و نمایشگاه ها

اپیک گیمز استور در سال جاری به اندروید و iOS خواهد آمد

اپیک گیمز استور قرار است به iOS و اندروید بیاید تا توسعه دهندگان بتوانند انتخاب کنند که چگونه بازی های خود را به این پلتفرم ها بیاورند.

9 فروردین 1403

میزبانی آرامگاه فردوسی از 150 هزار مسافر نوروزی

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: آرامگاه فردوسی از 25 اسفند تا 12 فروردین ماه میزبان حدود 150 هزار مسافر و توریست بوده است.

14 فروردین 1402

وزارت میراث فرهنگی هیچ کار ارزشمندی را در شوش انجام نداده است

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، وزارت میراث فرهنگی هیچ کار ارزشمندی را در شوش انجام نداده است.

8 بهمن 1401

رونمایی از کنترلر ویژه پلی استیشن 5 برای افراد معلول

زومیت نوشت: پروژه لئوناردو، کنترلر هیجان انگیزی برای افراد معلول است که تجربه بازی با پلی استیشن 5 را مجذوب کننده تر می نماید. لئوناردو در نمایشگاه CES 2023 معرفی گردید.

4 بهمن 1401

برج های ایفل جهان که در فرانسه نیستند!

برج های ایفل دنیا که در فرانسه نیستند! این جمله کمی عجیب است، شما هم مثل خیلی از افراد تصور می کردید که ایفل در دنیا یکیست و آن ایفل فرانسه است؟ اما نه، به علت محبوبیت بالا، کپی های زیادی از برج ایفل فرانسه در کشور های دیگر وجود دارد، ایفل هایی که دور از...

17 آذر 1401

همایش فعالان صنعت چاپ استان سمنان برگزار می گردد

مسئول امور چاپ و انتشارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش فعالان صنعت چاپ این استان در شاهرود اطلاع داد.

2 آبان 1401

رزرو هتل در تهران

تهران، مرکز ایران، شهری است که بیشترین پیشرفت را در میان دیگر شهرهای ایران به خود دیده است؛ از تکنولوژی و سیاست گرفته تا معماری های نوین. شاید به نظر بیاید تهران جاذبه های زیادی نداشته باشد، اما اشتباه می کنید. شاید از بسیاری از این جاذبه ها بی خبر باشید.

27 مهر 1401

خبر خوش برای معلولان عاشق سفر

خبرنگاران : دبیر میز ملی گردشگری دسترس پذیر با بیان اینکه برای نخستین بار وزارت میراث فرهنگی، فعالیت در زمینه معلولان را به افراد توان یاب سپرده، از شروع آموزش و ارتقای دانش راهنمایان گردشگری اطلاع داد.به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل شیخ قرایی دبیر...

22 مهر 1401

آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری و هتلداری اصفهان برگزار گردید.

10 مهر 1401

اشتباهات مرسوم در هنگام خرید از IkEA

صرف نظر از اینکه تجربه خرید از فروشگاه بزرگ سوئدی IkEA را یک روز رویایی می دانید یا یک تجربه جهنمی، چیزهایی هست که همواره باید موقع خرید در این فروشگاه از انجام آنها اجتناب کنید.

31 تیر 1401

قیمت خودرو امروز 4 اردیبهشت 1401، پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو صفر داخلی در روز 4 اردیبهشت 1401 با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

25 تیر 1401

ستاری: اهتمام ویژه ای در حوزه ایجاد خانه های خلاق و نوآوری صورت بگیرد

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در بخش دیگری از سفر به استان خراسان رضوی، در قالب ویدئو کنفرانس، از 3 مرکز نوآوری و کارآفرینی استان خراسان رضوی را در قالب ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

24 تیر 1401

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت های شغلی و کارآموزی شرکت های دانش بنیان، فناور، استارتاپ ها و شرکت های صنعتی، از 21 تا 27 خرداد 1401 برگزار می گردد.

18 تیر 1401

توضیح شرایط پاویون ایران در اکسپو دبی

ایسنا/ این خبر پیرامون توضیح شرایط پاویون ایران در اکسپو دبی برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

1 تیر 1401

برگزاری آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در 1400؛ این زمستونم تموم شد!

تهران (پانا) - آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در سال 1400 در حالی برگزار گردید که این خواننده به رسم اجراهای آخر هرسال خود، قطعه این زمستونم تموم شد را به عنوان سورپرایز اجرا کرد.

15 خرداد 1401

سامسونگ لپ تاپ های گلکسی بوک 2 پرو و پرو 360 را با پردازنده نسل 12 اینتل و نمایشگر امولد معرفی کرد

همان طور که انتظار داشتیم، سامسونگ یک روز پیش از شروع به کار نمایشگاه MWC از لپ تاپ های تازه خود رونمایی کرد. این 4 لپ تاپ همگی از نمایشگر AMOLED 1080p، پردازنده های نسل 12 اینتل، پشتیبانی از قلم S Pen و وزن پایین بهره می برند. گلکسی بوک 2 پرو و پرو 360 هر کدام در دو میزان...

10 خرداد 1401

فرهنگسرای کومش سمنان اسفند 1400 میزبان چهار برنامه هنری است

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان گفت: چهار برنامه هنری، شامل سه نمایشگاه تجسمی و یک اجرای تئاتر، اسفند 1400 در این مجتمع برگزار می شود.

5 خرداد 1401

سهم 65درصدی اجاره خانه در سبد خانوارهای تهرانی

خبرگزاری خبرنگاران-نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران منطقه ها به صورت ویدئو کنفرانس و حضوری برگزار گردید.

24 اردیبهشت 1401

حضور کتابخانه ملی با 64 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

محبوبه قربانی، مدیر کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت و گو با خبرنگاران؛ درباره حضور کتابخانه ملی در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران مطرح نمود: انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سال جاری با ارائه 64 عنوان...

21 اردیبهشت 1401

این جاذبه ها را رایگان ببینید!

بازدید از جاذبه های گردشگری رایگانتجربه بازدید از جاذبه های کم هزینه در طول سفر صرفاً به این معنا نیست که تنها اجازه داریم به نمای بیرونی ساختمان های قدیمی و موزه ها چشم بدوزیم. به علاوه، بازدید از مکان های فوق العاده و انجام کارهای تازه همیشه برای ما...

5 اردیبهشت 1401
تعداد: (66)