هوش مصنوعی

هوش مصنوعی سامسونگ راهی این گوشی ها و تبلت های قدیمی می گردد

سامسونگ اعلام نموده که آپدیت One UI 6.1 ماه آینده برای تعدادی از گوشی ها و تبلت های این شرکت، هوش مصنوعی را به ارمغان می آورد. به طور تعیین فهرست دستگاه هایی که هوش مصنوعی را دریافت می نمایند از این قرار است:

3 اسفند 1402

بازی فورتزا موتور اسپرت در سال 2024 میلادی تغییرات مهمی خواهد داشت

بازی فورتزا موتور اسپرت (Forza Motorsport) را می توان یکی از محبوب ترین عناوین انحصاری مایکروسافت دانست. این بازی که تمرکز زیادی روی شبیه سازی رانندگی دارد توانسته توجه گیمرهای مختلف را به خود جلب نموده و برای چندین سال کیفیت بالایی داشته باشد. آخرین بازی این...

29 دی 1402

از نظریه انرژی آزاد چه می دانید؟ ، تقابل هوش مصنوعی و دانش عصب شناسی برای درمان اسکیروفرنی

نظریه انرژی آزاد کارل فریستون یکی از نظریات شگفت انگیزی است که می تواند کلیدی برای حل معماهای اسکیزوفرنی باشد. نظریه ای که این روزها به لطف ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال پیشرفت است.

14 بهمن 1401

فیس بوک چگونگی انتشار داده های کاربران را ردیابی می نماید ، برنامه ای آزمایشی برای ارتقای سطح امنیت

فیس بوک برنامه ای آزمایشی را در دست اجرا دارد که قرار است به ردیابی شرایط انتشار اطلاعات کاربران بپردازد. درواقع این برنامه مطالعاتی با اهدافی بلند مدت اجرا می گردد.

4 دی 1401

ستاری: اهتمام ویژه ای در حوزه ایجاد خانه های خلاق و نوآوری صورت بگیرد

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در بخش دیگری از سفر به استان خراسان رضوی، در قالب ویدئو کنفرانس، از 3 مرکز نوآوری و کارآفرینی استان خراسان رضوی را در قالب ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

24 تیر 1401

ارزش توریستی فسیل های مراغه تبیین گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، ارزش توریستی فسیل های مراغه تبیین گردد.

12 خرداد 1401

فیلم بایوشاک به وسیله نت فلیکس در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، نتفلیکس با همکاری کمپانی های 2K و تیک تو (Take-Two) در حال ساخت یک فیلم با اقتباس از مجموعه محبوب بایوشاک است.

12 اردیبهشت 1401

دانشکده گمرک و تجارت خارجی در دانشگاه تهران تاسیس می گردد

رئیس دانشگاه تهران برای پیشنهاد رییس کل گمرک جمهوری اسلامی جهت تاسیس دانشکده گمرک و تجارت خارجی با حمایت آن ها در دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

24 دی 1400

وزیر ارتباطات: ایرانسل می تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر فناوری های نوین، اقدامات ایرانسل در حوزۀ توانمندسازی...

17 دی 1400

خودروی سفارشی دولت که برای طبیعت طراحی شده

پروژه ساخت خودروی سفارشی دولت که برای طبیعت طراحی شده از پاییز سال گذشته شروع شده آئورا نام دارد.

12 مهر 1400

پلیس امارات با کلاه هوشمند به جنگ کرونا می رود

مقامات پلیس امارات متحده عربی با بهره گیری از کلاه هوشمند، درجه حرارت شهروندان در حال تردد را اسکن نموده و در صورت تشخیص تب بالا و احتمال ابتلا به کووید19 هشدار می دهند.

2 تیر 1399