خودرو

بازی فورتزا موتور اسپرت در سال 2024 میلادی تغییرات مهمی خواهد داشت

بازی فورتزا موتور اسپرت (Forza Motorsport) را می توان یکی از محبوب ترین عناوین انحصاری مایکروسافت دانست. این بازی که تمرکز زیادی روی شبیه سازی رانندگی دارد توانسته توجه گیمرهای مختلف را به خود جلب نموده و برای چندین سال کیفیت بالایی داشته باشد. آخرین بازی این...

29 دی 1402

سونی خودروی نو خود را با استفاده از دسته دوال سنس راهنمایی کرد

در حال حاضر رویداد CES سال 2024 میلادی در جریان است و کمپانی های مختلف در حال نشان دادن آخرین نوآوری های خود در صنعت و تکنولوژی هستند. سونی یکی از شرکت های بسیار بزرگ در دنیای تکنولوژی و گیمینگ است که توانسته عملکرد بسیار خوبی در این چند سال داشته باشد. حال...

22 دی 1402

فعالیت سامانه بارشی در 9 استان

خبرنگاران: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 9 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گرد و خاک در نقاط مختلف کشورهشدار داد.

23 شهریور 1402

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه قانونی نیست ، شرکت ها مبالغ مازاد را برگردانند

در حالی که پس از قریب به یک ماه از اطلاعیه تصمیم گیری شورای رقابت برای قیمت خودروهای مونتاژی می گذرد و هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده، برخی شرکت های خودروساز محصولات عرضه شده در طرح فروش یکپارچه خودروها را با اعمال افزایش قیمت فاکتور یا قیمت تازه اعلام کرده...

12 اردیبهشت 1402

کاپ دوا؛ سند حیات غول ها در کره زمین، عکس

تا به حال نام غول دو سر افسانه ای، کاپ دوا را شنیده اید؟ گفته می گردد این موجود افسانه ای از جنوب شرق آسیا آمده است و قد آن به نزدیک به 4 متر می رسیده است و وزنی بیش از 400 کیلوگرم داشته است؛ برای قرن ها، داستان های این غول دو سر در طول نسل ها منتقل شده است،...

18 فروردین 1402

میتسوکا موتور و خودروهای عجیبی که فراوری می نماید!

آنچه که میتسوکا را به کسب و کاری متفاوت مبدل نموده به حوزه فعالیت آن مربوط می گردد که به طور خاص به ارائه پروژه های رترو-کلاسیک مشغول است.

4 اسفند 1401

استادیوم آزادی خوب ساخته نشده، زود مستهلک شده! ، ضد زلزله بودن اکباتان، افسانه است یا واقعیت؟

زلزله ، این یکی از بزرگترین کابوس های تهران است. شهری با جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر. شهری که هر 158 سال یک زلزله بالای 7 ریشتر را تجربه نموده. زلزله ترکیه بهانه ای شده تا باری دیگر درباره زلزله در ایران سخن گفته گردد و کارشناسان درباره اش حرف بزنند.

20 بهمن 1401

از نظریه انرژی آزاد چه می دانید؟ ، تقابل هوش مصنوعی و دانش عصب شناسی برای درمان اسکیروفرنی

نظریه انرژی آزاد کارل فریستون یکی از نظریات شگفت انگیزی است که می تواند کلیدی برای حل معماهای اسکیزوفرنی باشد. نظریه ای که این روزها به لطف ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال پیشرفت است.

14 بهمن 1401

برترین ماشین حساب های مهندسی برای فصل امتحانات

چه امتحان در پیش داشته باشید، چه بخواهید ترم تازه را پرقدرت آغاز کنید و یا حتی یک مهندس و پژوهشگر خبره باشید، یک ماشین حساب مهندسی مناسب همواره می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

4 بهمن 1401

قیمت محصولات سایپا سه شنبه 20 دی 1401

خبرنگاران- قیمت کوییک پلاس اتوماتیک امروز سه شنبه 20 دی در بازار آزاد خودرو 10 میلیون تومان نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد و به 415 میلیون تومان رسید. همزمان قیمت تیبا صندوقدار به همین میزان ارتقا پیدا کرد و آن را امروز 300 میلیون تومان معامله می کننند.

24 دی 1401

ایزاک آسیموف ، سال 1971، چگونه کتابخانه ها می توانند زندگی شما را به طور اساسی تغییر دهند؟

در سال 1971، آیزاک آسیموف نامه ای برای جشن افتتاح یک کتابخانه نو در تروی در میشیگان فرستاد. نامه او مانند همواره متفکرانه خطاب به بچه ها جامعه تروی چنین بود:

13 دی 1401

جاهای دیدنی هند که باید در زندگی تان ببینید

سفر برترین راه برای آشنایی با قومیت های مختلف است، همانطور که از قدیم هم گفتند بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی. کشور هند هم به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری شناخته می گردد که به علت آیین های گوناگون و جاذبه های گردشگری زیادی که دارد، باعث آشنایی هرچه...

6 آذر 1401

با 100 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

در این گزارش به بررسی خرید خودرو تا قیمت 100 میلیون تومان پرداختیم.

5 آذر 1401

معرفی و آنالیز شرایط فروش اقساطی خودروی هایما S5

با آنالیز فروش اقساطی خودروی هایما S5 به صورت فرصت استثنایی همین اکنون می توانید با نهایی ساختن اقدامات خرید این محصول به صورت اقساطی از مزیت آن بهره مند باشید. در ادامه به طور کلی به به آنالیز شرایط فروش اقساطی پرداخته شده است.

2 مهر 1401

اپلیکیشن های کاربردی برای رفت و آمد در ترکیه

این روزها اپلیکیشن ها رابطه عمیقی با زندگی ما پیدا کرده اند. گاهی استفاده درست از بعضی اپلیکیشن ها تاثیر به سزایی در صرفه جویی زمان و هزینه های ما خواهند داشت. در این میان تاثیر اپلیکیشن های تاکسی یابی به خوبی در زندگی های مان عیان است. در سفر دو مبحث صرفه...

29 شهریور 1401

دونده ای که شبانه دو بار تا قله توچال رفت و برگشت! ، تنها ایرانی شرکت کننده در مشهورترین مسابقه فوق استقامت دنیا

تنها شرکت کننده ایرانی مسابقه دو فوق ماراتن 2022 از تمریناتش برای حضور در یکی از مجذوب کننده ترین، مشهورترین و البته پرطرفدارترین مسابقات فوق استقامت دنیا گفت.

10 شهریور 1401

برنامه روز چهارم کاروان ورزشی ایران در بازی های کشور های اسلامی

امروز نمایندگان کشورمان در بازی های کشور های اسلامی در رشته های دوچرخه سواری، تنیس روی میز، پاراشنا، هندبال و دو ومیدانی به مصاف حریفانشان می فرایند.

17 مرداد 1401

دریاچه شهیون ؛ مروارید دزفول

ایران، کشوری چهارفصل است که در هر نقطه آن جاذبه های دیدنی و شگفتی های خارق العاده ای وجود دارد. هر یک از این زیبایی ها با گیرایی خیره کننده ای در جای جای کشور قرار گرفته است و کافیست چند دقیقه ای را با خبرنگاران همراه شوید تا بتوانید به آنجا سفر کنید. دزفول،...

12 مرداد 1401

فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای فراوری داخل بهمن 99

گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن 99 به وسیله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صمت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها را در کشور را برعهده دارد.

7 مرداد 1401

مقایسه مرسدس بنز E350 کوپه با ب ام و 420i کوپه و تویوتا GT86

خودروهای کوپه کلاسی از خودرو است که ستون C آنها به صورت شیب دار ساخته شده و عموماً دو در است (در مطلب انواع کلاس بندی خودرو به شکل مفصل درباره این خودرو صحبت کرده ایم)، اما نمونه های کوپه 4 در هم از طریق برندهای مختلف عرضه شده است.

6 مرداد 1401
تعداد: (96)